Revolution er spennende!
Videre til True Detective nå, det begynner også å bli spennende 
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er godt dere er enige om det da!Så får man finne en måte å løse det på
![]()
Ser dere True detective på HBO?Revolution er spennende!Videre til True Detective nå, det begynner også å bli spennende
Ja, tror det er mye av grunnen til at han min "vinner". Han er jævlig sta! Hehe![]()
Det gidder han ikke fordi det var min FEIL. Virker som om jeg er alene i dette forholdet slik han prater! Haha![]()
Men du burde jo ikke gi deg. Jeg er også ekstreeeemt flink å prate for meg, så jeg klarer å få fram min mening å få forklart hva jeg mener. Eneste tingene han er uenig med meg i er sånne ting som det rett og slett ikke er gjennomførbart å være uenig med meg i. Sånn som pengebruk. Kan ikke krangle med meg om å bruke penger vi ikke har, så det bare overser jeg.![]()
Canal digital goSer dere True detective på HBO?
Han blir usakelig og subjektiv![]()
Også er han langsurHaha
![]()
Ææsj! Det er sambo også. Han kan være sur heeeeele dagen om vi krangler på morgenen. Og det er Typ så dårlig stemning at dere sikkert merker det hos dere![]()
Vi var i går, Crp var fin. Men slim på ei lunge, så fikk litt saltvannsdamp. Men hun er jo så slapp og utilpass. Ikke godt å de henne sånn.Vært til lege?
God natt, Rutla.God natt alle sammen
MEA