Hvis du titter innom her så..........

Revolution er spennende! :-) Videre til True Detective nå, det begynner også å bli spennende :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, tror det er mye av grunnen til at han min "vinner". Han er jævlig sta! Hehe :)

Men du burde jo ikke gi deg. Jeg er også ekstreeeemt flink å prate for meg, så jeg klarer å få fram min mening å få forklart hva jeg mener. Eneste tingene han er uenig med meg i er sånne ting som det rett og slett ikke er gjennomførbart å være uenig med meg i. Sånn som pengebruk. Kan ikke krangle med meg om å bruke penger vi ikke har, så det bare overser jeg. :p

Men du burde jo ikke gi deg. Jeg er også ekstreeeemt flink å prate for meg, så jeg klarer å få fram min mening å få forklart hva jeg mener. Eneste tingene han er uenig med meg i er sånne ting som det rett og slett ikke er gjennomførbart å være uenig med meg i. Sånn som pengebruk. Kan ikke krangle med meg om å bruke penger vi ikke har, så det bare overser jeg. :p

Han blir usakelig og subjektiv :rolleyes:

Vært til lege?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Vi var i går, Crp var fin. Men slim på ei lunge, så fikk litt saltvannsdamp. Men hun er jo så slapp og utilpass. Ikke godt å de henne sånn.

Sent from my iPhone using BV Forum

Da var det natta herifra! Holdt på å sovne foran tven. Bedre å sove i sengen :p Mannen er på fotballtur i England og jeg har mamma og pappa på besøk. :) Satser på at barna er eksemplariske i natt og sover hele natten! :D

Lagt meg , rett før jeg sovna på sofaen her og. Natta :)

Snart legge meg :) Blir nok uten gubben i senga i natt også... Håper ikke lille prøver å krabbe ut av senga i søvne igjen... (kommer jo garantert over til meg i løpet av natta :P)

Back
Topp