Da er det kanskje en balanse![]()
Litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det kanskje en balanse![]()
Biffen er spist her, blowjob.. Tviler på det blir tid for slikt ja.
Fått lagt frøkna, sover enda!full i feber og fikk rødekinn her i kveld.
Hvor lenge kan hun gå med feber da? Blir på 6 dagen om hun fortsatt har i morgen. :-(
Sent from my iPhone using BV Forum
LittBor med en kverulant av rang, så ikke alltid det blir enighet... Hva diskuterer dere nå?
Tårevåt dag er over, fin begravelse for en fin dame
MEA
Jeg mener ikke at vi skal ha like meninger om ting, men at vi kan tenke sammen![]()
Ekkelt når det blåser sånnSå koselig å bo i loftsleilighet når det blåser så mye at du venter på at taket skal forsvinne....
Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Nej har ikke skdet meg, er vel bare sliten i ryggen og etter å ha sittet mye på halvvonde stoler.
MEA
Oh yesBle kylling herHaha! Så snille vi er mot gubbene våre
![]()
Deres?Fritidssysler hadde vært fint!
![]()
Hehe nei..er kanskje ikke det beste alternativet å foretrekke men..forhåpentligvis blir det ikke så ille nå..Alt går, er jo ikke noe særlig alternativMen kjedelig å alltid gå på underskudd...
Varme tanker til dere ♥Tårevåt dag er over, fin begravelse for en fin dame
MEA
Vært til lege?Biffen er spist her, blowjob.. Tviler på det blir tid for slikt ja.
Fått lagt frøkna, sover enda!full i feber og fikk rødekinn her i kveld.
Hvor lenge kan hun gå med feber da? Blir på 6 dagen om hun fortsatt har i morgen. :-(
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvem vinner diskusjoner hjemme hos dere? Jeg sitter allid med skjegget i postkassa og skjønner enda mindre enn før vi startet. Baaahhh!
Jeg som regel. Av den enkle grunn at samboeren min aldri tenker igjennom ting, før jeg forklareeeeeeeer det til han. Med babyskje!Og fordi jeg er sta?
![]()
Det tror jeg og at du måJeg er med diplomatisk og gir meg selv om jeg veit jeg har rett! Trur jeg må slutte å gi meg så fort!
Vi er bege enige om at vi bruker lite tid på hverandre![]()
Det tror jeg og at du måMannen min er diplomatisk og gir seg selv oftere enn meg
![]()