Hvis du titter innom her så..........

Kan ikke begynne å skjønne hvordan det er engang... Ser jo du sover fint lite i døgnet :O Jeg er jo død etter en dag eller to :-P Håper det er forbigående :-)

"Heldigvis" har jeg en 4 åring som har trent mammaen i å sove lite..
Men fikk faktisk magesår da han var halvannet år pga stress og søvnløshet..så alt går an :-)

Den første runden vi fikk hjalp ikke, så det endte med innleggelse på sykehus og antibiotika intravenøst. Men han hadde 212 i crp.
Men dere bør se en bedring ila et par dager. Hvis ikke bør dere reise til legen og ta en ny crp for å se om den synker eller ikke. Det er ikke alltid de treffer med riktig medisin.
Når det er sagt så gir de som oftest et medikament som dekker i bredden:) Så vil nok tro at dere ser bedring ganske raskt.
Nå husker jeg ikke om du skrev hva lille har. Men har lille ørebetennelse og tydelig ubehag ble vi anbefalt å bruke saltvannspray hyppig eller dråper, samt gi paracet.
Håper lille blir fort frisk og rask igjen! Masse god bedring:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Åj..dere har virkelig vært igjennom sykdomsrunde skjønner jeg..huff..det er så vondt når de små har vondt..
Ho snuppa her har øre og halsbetennelse. Får litt saltvannsspray, øre og øyedråper pluss penicillin. Og så paracet da..får håpe det gir seg fort og at det blir lenge til neste gang de blir så syke.
Tusen takk for bedringsønsker ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvem vinner diskusjoner hjemme hos dere? Jeg sitter allid med skjegget i postkassa og skjønner enda mindre enn før vi startet. Baaahhh!
Jeg vinner bestandig. Uansett om jeg har rett eller ikke så klarer jeg å vri det til at jeg vinner :)

Sånn er det her også, bare HAN har siste ordet! :( Hadde vi bare blitt enige og kommet frem til en god løsning som gagner oss begge :D
Så kjedelig for deg. Jeg liker å kverulere litt og liker ikke å ta feil :)
Vi kommer som regel frem til en grei løsning hos oss.

"Heldigvis" har jeg en 4 åring som har trent mammaen i å sove lite..
Men fikk faktisk magesår da han var halvannet år pga stress og søvnløshet..så alt går an :)

Alt går, er jo ikke noe særlig alternativ :P Men kjedelig å alltid gå på underskudd...

Back
Topp