Hvis du titter innom her så..........

Så kjipt :-/ Får bare stå'an av til mandeloperasjon om noen år da?

Det gjør man :p

Ifl fastlegen er det ikke så mye annet å gjøre.. vanskelig å forebygge store mandler..de er liksom bare store...
Jaja- trøster meg med at det ikke er farlige sykdommer, eller alvorlige diagnoser.. dette er jo noe som går over..er bare så hinsides tungt med uker med våkenetter, gråting, vondter, og matnekt..

Takk for tipset :)
Tok det lang tid før medisinen virka?
Håper det blir med denne runden på ei stund- de er så små stakkars.. har jo ikke begynt i barnehagen engang..
Johannes har hatt to runder med antibiotika allerede,første gangen virka den kjapt.. Men siste gangen så tok det et par dager.. God bedring til dere..

Ifl fastlegen er det ikke så mye annet å gjøre.. vanskelig å forebygge store mandler..de er liksom bare store...
Jaja- trøster meg med at det ikke er farlige sykdommer, eller alvorlige diagnoser.. dette er jo noe som går over..er bare så hinsides tungt med uker med våkenetter, gråting, vondter, og matnekt..

Kan ikke begynne å skjønne hvordan det er engang... Ser jo du sover fint lite i døgnet :O Jeg er jo død etter en dag eller to :-P Håper det er forbigående :-)

Taco iallfall. :p og skal han ha en blowjob får han ta seg en tur ut ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Haha :-)
Absolutt ikke.
Kjipa! ;-)
Nope! Han vil gjerne :) :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Haha, min også :-) meeeeen.. neh.. :P
Tårevåt dag er over, fin begravelse for en fin dame

MEA
♥♥♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Biffen er spist her, blowjob.. Tviler på det blir tid for slikt ja. :-P

Fått lagt frøkna, sover enda! :-) full i feber og fikk rødekinn her i kveld.
Hvor lenge kan hun gå med feber da? Blir på 6 dagen om hun fortsatt har i morgen. :-(

Hvem vinner diskusjoner hjemme hos dere? Jeg sitter allid med skjegget i postkassa og skjønner enda mindre enn før vi startet. Baaahhh!

Takk for tipset :)
Tok det lang tid før medisinen virka?
Håper det blir med denne runden på ei stund- de er så små stakkars.. har jo ikke begynt i barnehagen engang..
Den første runden vi fikk hjalp ikke, så det endte med innleggelse på sykehus og antibiotika intravenøst. Men han hadde 212 i crp.
Men dere bør se en bedring ila et par dager. Hvis ikke bør dere reise til legen og ta en ny crp for å se om den synker eller ikke. Det er ikke alltid de treffer med riktig medisin.
Når det er sagt så gir de som oftest et medikament som dekker i bredden:) Så vil nok tro at dere ser bedring ganske raskt.
Nå husker jeg ikke om du skrev hva lille har. Men har lille ørebetennelse og tydelig ubehag ble vi anbefalt å bruke saltvannspray hyppig eller dråper, samt gi paracet.
Håper lille blir fort frisk og rask igjen! Masse god bedring:)

Back
Topp