Vi som temper(Ny)

Da har jeg bestilt nytt termometer med 2 desimaler fra billige-teste.dk (var på tilbud der nå, ikke tilbud på den norske siden).
:-)
Går min 10'ende PP i møte. Hvem skulle tro dette skulle ta sånn tid? Førstemann satt på pp1.

Hvis det ikke blir resultat på neste pp, så må jeg nesten dra til gyn for å undersøke om noe er galt.
Jeg var jo på sjekk i november og alt var helt fint, hun ba meg komme tilbake når Crinone-respepten utløp. Hun mente jeg burde være gravid innen da. Nå har jeg en gang igjen på resepten.

Hehe, ja monitoren, wild yamen, pyridoksinen, c-vitaminer, bidronninggeleen, hun som spådde meg som gjorde at jeg slapper mer av, who knows! Verdt hver en krone uansett hva det var ;)
Hvem som spådde deg? Jeg å vil :p

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Da har jeg bestilt nytt termometer med 2 desimaler fra billige-teste.dk (var på tilbud der nå, ikke tilbud på den norske siden).
:-)
Går min 10'ende PP i møte. Hvem skulle tro dette skulle ta sånn tid? Førstemann satt på pp1.

Hvis det ikke blir resultat på neste pp, så må jeg nesten dra til gyn for å undersøke om noe er galt.
Jeg var jo på sjekk i november og alt var helt fint, hun ba meg komme tilbake når Crinone-respepten utløp. Hun mente jeg burde være gravid innen da. Nå har jeg en gang igjen på resepten.

Jeg er en pp bak deg, men syntes også at det har tatt for lang tid. Ville ha baby med en gang, jeg!

Blir spennende å se hvordan grafene dine blir nå med et bedre termometer!

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå er jeg lei av å vente! Siden tempen sank på mandag, har alt håp vært ute, og jeg vil bare begynne på ny pp. Venter ikke TR før i morgen, så håper jo heller ikke at den kommer før tiden, sånn at lutealfasen min blir tullete. Dette er jo nesten verre enn å vente på at TR skal dra igjen! :P

Sent from my iPhone using BV Forum

OK! Nå husker jeg hvorfor jeg heter Testetøsa. Jeg klarer ikke å holde meg! :eek:

Jeg fikk strek etter tidsfristen på en test på CD 13. Jeg tok en test CD 19 som var helt negativ og en ny en for noen dager siden, bare for å være 100 % sikker på at alle tester er negative etter MA'en, den var negativ den og heldigvis. Jeg tror kanskje det var fordi Foreløpig litt anonym sa at hun kunne se sånne ultrasvake streker så lenge etter sin MA, så jeg ville forsikre meg helt om at alle hcg-rester var BORTE!

Ok. Så er det Testetøsa da, for jeg synes at å teste etter MA er greit. Men Testetøsa har lovet i alle anledninger at hun skulle vente til 8 dpo. MEN problemet (logikken forsvinner nå) er jo at jeg tror EL var midt på natten slik at jeg teknisk sett er midt mellom 7 og 8 dpo i dag, sånn egentlig. Så derfor ble det test istad, på ettermiddagsurin. Mange timer siden jeg hadde drukket, mange timer siden jeg hadde tisset. Jeg så en ultrasvak strek rett innenfor fristen, omtrent ved 5 minutter (sånn ultrasvak som mannen ikke kan se) og når den har tørket kan både mannen og jeg se streken, rosa. Så nå er jeg glad tror jeg, men litt sånn nervevrak og rar. Kanskje jeg hadde sånn hcg liggende på 2-3 etter aborten, sånn at det er derfor den kom så tydelig så tidlig nå (jeg har jo pleid å få strek etter fristen allerede 8 dpo flere ganger tidligere). Jeg er 5+0 om 2 uker egentlig da, så da er jeg forbi kjemisk graviditet. Da blir første nedtelling til 25. mars. Eller. Aller først vil jeg ha en sterkere strek om noen dager.

Her er bilde forresten, men som vanlig, vanskeligere å se på bilde enn i virkeligheten. Bilde er uredigert.

upload_2014-3-11_19-58-52-png.53438

:D Ser streken der, og ja den er svaaaaak :)

Spennende:)

Jeg fikk babyklister i postkassen i dag, men er vel ikke vits og begynne på den når jeg er 5dpo??
Jeg er helt blank på dette, så må spørre da om noen vet:confused::)

Hvem som spådde deg? Jeg å vil :p

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
Stoltmor90 mener jeg. Hun spådde termin i feb -15 da, men jeg fikk i alle fall opp motet da hun sa at det var ingen tvil om at jeg kunne få barn!

Stoltmor90 mener jeg. Hun spådde termin i feb -15 da, men jeg fikk i alle fall opp motet da hun sa at det var ingen tvil om at jeg kunne få barn!
Det hun "spådde" meg er ting hun har hentet fra mine innlegg:p så hadde jeg vært deg hadde jeg ikke tatt det helt seriøst.

fra appen :)

Det hun "spådde" meg er ting hun har hentet fra mine innlegg:p så hadde jeg vært deg hadde jeg ikke tatt det helt seriøst.

fra appen :)

Det var jo tilogmed en som skrev at hun ble spådd før hun svarte på det med navn og fødselsdato (som er det først man blir bedt om å gi ut for å kunne bli spådd). Hmm..

Back
Topp