Hva skal dere i dag?

jeg skal levere ungen i bhg og sfo for en kort dag og så innom jobben og rydde skapet mitt. Min siste arbeidsdag ble jo ikke som forventet (og 3 uker tidligere) så det må gjøres nå. For i dag begynner vikaren for meg og greit for henne og kunne plassere regntøy/dress og alt annet enn trenger i bhg.

ellers skal jeg ta det med ro. kanskje ta igjen litt søvn... Bekkenet er blitt mye verre den siste uka, går mest ut over nattesøvnen :-(

Jeg får besøk av en venninne i ettermiddag, gleder meg veldig.
Så skal en tur på butikken å handle litt. Skal lage ferdig sjokoladefondatene og, slik at de bare kan smekkes i ovnen. Ellers bare slappe av, se på Girls og strikke. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal møte en venninne idag, det blir hyggelig:) Babyen hennes har blitt fire måneder allerede, så hun skulle ta med litt klær jeg kunne arve:)
Ellers blir det alene-tv-kveld siden sambo jobber seint. Og så litt momsing av sjokoladekake;) Jeg leste et sted at det er viktig å bygge opp karbohydrat-lagre i kroppen før fødsel, så da gjør jeg det;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg skal møte en venninne idag, det blir hyggelig:) Babyen hennes har blitt fire måneder allerede, så hun skulle ta med litt klær jeg kunne arve:)
Ellers blir det alene-tv-kveld siden sambo jobber seint. Og så litt momsing av sjokoladekake;) Jeg leste et sted at det er viktig å bygge opp karbohydrat-lagre i kroppen før fødsel, så da gjør jeg det;)

Leste det samme. Leste vi kan forbrenne 500 kalorier i timen under en fødsel, sammenlignes med et maraton så peis innpå jenter.

Jeg tenkte det faktisk på vei hjem fra barnehagen nå, at kanskje jeg skulle kjørt innom Rimi og kjøpt meg noe godt :) Kan jo like så greit nyte de siste dagene/ukene. Jeg har selvfølgelig planer om å slå om til et supersunt kosthold igjen så fort frøkna er ute. Med trykk på "planer"..

Godt jeg spiste et skolebrød og et rundstykke til frokost da :D

Sitter på Ford og venter på at bilen skal bli ferdig på verksted. Tenk om vannet hadde gått nå a!

Har vært hos jordmor i dag :) Må en tur på senteret senere å kjøpe ny mascara, ellers blir det en rolig dag her.

Her slappes det av i dag! Ut å gå tur i finværet etterpå før regnværet kjem.. Så må en vel prøve å bestemme navn til lillebror :) Ha en flott dag!

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har nettopp vært i butikken, bakte sjokoladefondant når jeg kom hjem. Så nå står de i kjøleskapet, må være verdens enkleste og letteste dessert å lage.

Skal snart ta en dusj, få på meg litt andre klær og litt sminke.

Sitter på Ford og venter på at bilen skal bli ferdig på verksted. Tenk om vannet hadde gått nå a!

Vært arti å sett reaksjonen til verkstedkarene da. Ha ha

De hadde i ihvertfall fått farten opp :P

Jeg har nettopp vært i butikken, bakte sjokoladefondant når jeg kom hjem. Så nå står de i kjøleskapet, må være verdens enkleste og letteste dessert å lage.

Skal snart ta en dusj, få på meg litt andre klær og litt sminke.

Har du en god oppskrift? :)

Har fått sovet noen timer jeg, det var godt. Drømte at jeg var på trilletur med babyen og alt gikk galt da. Håpløs nybegynner !

Jeg hadde lovet meg selv at jeg ikke skulle ta i en malekost igjen før baby var ute, så hvordan jeg i dag endte opp med å male listene i gangen er jeg litt usikker på :p jaja, godt å ha noe å drive med, synes disse dagene etter termin er lange...

Vannet holdt seg innabords gitt ;) Kanskje like greit! Men hadde absolutt vært gøy å se!

Gikk ikke i bhg til meg heller :)

Har du en god oppskrift? :)

50g smør
50g sjokolade (jeg brukte 70%)
2 egg
0,5dl sukker
0,5dl mel

Smelt smør og skokolade. Pisk egg og sukker lett sammen, ha i sjokolade/smør blandingen. Sikt i hveremelet.

Stekes på 225g i ca 8min.

Dette er oppskrift til tre små. Jeg lagde tre litt større. Bruker du mindre formen er 6 min nok steketid.

Servere med is og frukt/bær.

Back
Topp