IKM uke 11

Da er jeg garantert i DPO-land, så nå skal jeg kaste i meg babyklister og wild yam :)
Må bare komme meg frem fra senga og dyna :) *gjesp*

Sent from my iPhone using BV Forum

Da er jeg garantert i DPO-land, så nå skal jeg kaste i meg babyklister og wild yam :)
Må bare komme meg frem fra senga og dyna :) *gjesp*

Ja da er det bare å vente og håpe at den sitter, masse lykke til :)

Her har EL ikke kommet enda, men er nok ikke lenge igjen, tenkte å se om jeg fikk tak i Wild Yam selv,
har de det i alle helskostbutikker?

Kan noen føre meg opp på lista med IKM 16 mars?

Jeg har ikm mandag 10, ikke onsdag 12.

Ja da er det bare å vente og håpe at den sitter, masse lykke til :)

Her har EL ikke kommet enda, men er nok ikke lenge igjen, tenkte å se om jeg fikk tak i Wild Yam selv,
har de det i alle helskostbutikker?

Kan noen føre meg opp på lista med IKM 16 mars?
Tror du får det på de fleste helsekostnutikker. Jeg har iallefall ikke hatt problemer med å få tak i wild yam.

EL i dag å sex på tirsdag kveld! Krysser fingrer å tær for at det skal lykkes mannen reiste på jobb onsdag!! Ikke lett å lage baby når mannen er borte halve året!! Prøvd på nr 2 i 1 år nå..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

EL i dag å sex på tirsdag kveld! Krysser fingrer å tær for at det skal lykkes mannen reiste på jobb onsdag!! Ikke lett å lage baby når mannen er borte halve året!! Prøvd på nr 2 i 1 år nå..

Han burde fått babylagingspermisjon!

Da har jeg bestilt Wild Yam fra urtesenteret siden de ikke hadde det på
helskosten her av en eller annen grunn.
Blir sendt allerede i dag siden jeg bestilte før 13.30, så det passer jo kjempebra :)

Får håpe den sitter denne gangen da, sæden lever jo heldigvis noen dager :)

Håper han har gode å utholdende svømmere :) er lov å håpe hvertfall!!

Ser ut som min IKM blir 12 mars.
EL kom en dag tidligere enn forventet.
Men trenger ikke flytte meg på lista.

Så heldig du er som er dpo! :) Her har ikke O kommet enda.

Jo, det er deilig å være i DPO-land, men med sykluser som nærmer seg 50 dager har jeg allerede ventet lenge nok for å komme hit!! :p
Når forventer du el da? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Kjenner flere som har det problemet, de har sjans kanskje hver tredje måned.. Hu ene er i pp 11, men reelt sett har de bare truffet på el 3 ganger..
Men aksjer tirsdag er jo perfekt det, sæden skal jo helst ligge å vente på egget! :D Krysser fingrene!

Sent from my iPad using BV Forum

I dag har jeg EL-slim, så nå er jeg veldig usikker! Aksjene ble ikke lagt i går som de burde. Sist var tirsdag. Håper det holder å legge inn aksjer i dag og kanskje i morgen om EL kommer nå.

I dag har jeg EL-slim, så nå er jeg veldig usikker! Aksjene ble ikke lagt i går som de burde. Sist var tirsdag. Håper det holder å legge inn aksjer i dag og kanskje i morgen om EL kommer nå.
Tester du?

Hei jenter' masse styr hjemme for tiden så ikke fått sjangs til å komme innom her så ofte.

Spørsmål: hadde positiv el i går, mannen kom hjem fra jobbreise i dag. Har vi sjangs?? Positiv el test i 12 tiden på dagen i går - lagt inn aksjer i 2 tiden i dag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hei jenter' masse styr hjemme for tiden så ikke fått sjangs til å komme innom her så ofte.

Spørsmål: hadde positiv el i går, mannen kom hjem fra jobbreise i dag. Har vi sjangs?? Positiv el test i 12 tiden på dagen i går - lagt inn aksjer i 2 tiden i dag.

Vanligvis EL 0-48 timer etter positiv test, så ja, jeg vil si at dere har en sjanse da ja. :)

Håper det!! Har hatt litt kramper på formiddagen i dag så håper vi har sjangs:)

Tester du?

Vanligvis ikke, men har tatt noen tester denne uka siden jeg har fri. Ikke fått positiv noen dager, men den sterkeste var på tirsdag. Har bare sånne billige fra ebay, så skeptisk til hvor bra de funker. Satser egentlig på aksjer annenhver dag, men i går gikk det altså ikke:( Pleier ikke å være noe problem, så ekstra kjipt at det skjedde i denne uka.

Back
Topp