Nok en ventetid å gå gjennom.
Vet ikke hvilken ventetid sim er verst... Vente på EL eller vente på IKM.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg synes de begge er like vanskelige jeg, er visst en utålmodig sjel
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nok en ventetid å gå gjennom.
Vet ikke hvilken ventetid sim er verst... Vente på EL eller vente på IKM.
Egget fester seg 3-10 dager etter EL, så en festeblødning kan komme tidlig.Fikk litt rosa i papiret etter samleie. Det er vel litt tidlig for at det kan være festeblødning. Er bare 3 dpo. Hva kan det være?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg får slike blødninger jevnlig (uten at jeg er gravid), tror det bare er en mikrosopisk rift etter sex, eller irriterte slimhinner. Men, jeg håper for din del at et kan finnes en alternativ forklaring at det betyr at kroppen klargjør seg eller noe
Men enig i at det kanskje er litt tidlig for festeblødning, med mindre el var litt tidligere enn du trodde?
Sent from my iPad using BV Forum
Virkelig? Er det mulig å ha festeblødning så tidlig som 3 dpo? Plutselig ble dpo tiden 100 ganger senere.Egget fester seg 3-10 dager etter EL, så en festeblødning kan komme tidlig.
Virkelig? Er det mulig å ha festeblødning så tidlig som 3 dpo? Plutselig ble dpo tiden 100 ganger senere.
Takk! God lørdag til deg og! Her skinner sola, men datteren min ligger på sofaen her med feber. Så vi får titte på sola gjennom vinduet i dagØnsker dere alle en super lørdag
Happy humping til dere med EL i dag og i morgen
Dere! Akkurat når jeg hadde sluttet å håpeVis vedlegget 52419
Vis vedlegget 52420
Juhuu!Se her ja. Bare en ting å gjøre nå![]()
Så kjipt med negative tester :/ Har du hatt noen symptomer på el?Hah, ingen tvilHappy humping!
Her ern fortsatt negativTar en til om noen timer just to be sure, og så flytter jeg vel til uke 12
![]()
Jeg har kjent stikking og ømhet i livmora en uke allerede, så jeg har nesten gitt opp å kjenneSå kjipt med negative tester :/ Har du hatt noen symptomer på el?
Jeg har kjent stikking og ømhet i livmora en uke allerede, så jeg har nesten gitt opp å kjenneHar kommet litt EL-slim de siste dagene, men ikke mye. Men jeg har ikke alltid mye fra før, så litt vanskelig å gå etter. Men tappen kjennes åpen og myk i det minste, så det bør nærme seg. Bare å smøre seg med tålmodighet
![]()
Jeg hadde kun symptomer på tirs og ons, så jeg trodde jeg hadde el rundt da. Kjenner visst ikke kroppen min så godt som jeg trodde.Jeg har kjent stikking og ømhet i livmora en uke allerede, så jeg har nesten gitt opp å kjenneHar kommet litt EL-slim de siste dagene, men ikke mye. Men jeg har ikke alltid mye fra før, så litt vanskelig å gå etter. Men tappen kjennes åpen og myk i det minste, så det bør nærme seg. Bare å smøre seg med tålmodighet
![]()
Ja, kan se ut som vi flytter sammen! Enda godt hvis jeg får med meg ekspertisen over i min uke daJeg ligger ganske likt som deg jeg da. Regner nesten med å flytte til IKM uke 12, slim og tapp virker som kroppen jobber med EL, men helt negative EL-tester fortsatt. Kanskje vi flytter sammen.
Det er kjipt at forsinket EL er helt normalt etter abort, når man er klar for å prøve på nytt.![]()