IKM uke 11

Fikk litt rosa i papiret etter samleie. Det er vel litt tidlig for at det kan være festeblødning. Er bare 3 dpo. Hva kan det være?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg får slike blødninger jevnlig (uten at jeg er gravid ;) ), tror det bare er en mikrosopisk rift etter sex, eller irriterte slimhinner. Men, jeg håper for din del at et kan finnes en alternativ forklaring at det betyr at kroppen klargjør seg eller noe ;) Men enig i at det kanskje er litt tidlig for festeblødning, med mindre el var litt tidligere enn du trodde? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg får slike blødninger jevnlig (uten at jeg er gravid ;) ), tror det bare er en mikrosopisk rift etter sex, eller irriterte slimhinner. Men, jeg håper for din del at et kan finnes en alternativ forklaring at det betyr at kroppen klargjør seg eller noe ;) Men enig i at det kanskje er litt tidlig for festeblødning, med mindre el var litt tidligere enn du trodde? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Har brukt eltester denne pp, så utifra de så er jeg nok 3 dpo. Jeg har aldri fått noe slags smø blødning etter samleie tidligere, derfor reagerte jeg på det.

Virkelig? Er det mulig å ha festeblødning så tidlig som 3 dpo? Plutselig ble dpo tiden 100 ganger senere.

Egget bruker normalt 6-10 dager ned til livmoren og på å feste seg. Det tar kun 2-3 dager etter at egget har festet seg til hcg er høyt nok for billigtestene, for hcg dobles raskt i starten og begynner automatisk å stige når egget fester seg. Dersom egget hadde festet seg allerede 3 dpo skulle du fått utslag av hcg om 2-3 dager. Det er ekstremt usannsynlig.

Både hormonene som skaper EL og hormonene dpo og hormonene ved graviditet kan påvirke slimhinnen slik at småblødninger kan oppstå. Blødninger som følge av EL sies å være et godt tegn på fruktbarhet. Det kan derfor være et tegn på "gode hormoner" denne syklusen. :)

*Taster på app på mobilen*

Sorry trøtt og uten briller

Sent from my iPhone using BV Forum

Ønsker dere alle en super lørdag :)
Happy humping til dere med EL i dag og i morgen :)

Ønsker dere alle en super lørdag :)
Happy humping til dere med EL i dag og i morgen :)

Takk! God lørdag til deg og! Her skinner sola, men datteren min ligger på sofaen her med feber. Så vi får titte på sola gjennom vinduet i dag:)

Dere! Akkurat når jeg hadde sluttet å håpe :)
ImageUploadedByBV Forum1393671072.586191.jpg

ImageUploadedByBV Forum1393671105.785022.jpg

Hah, ingen tvil :D Happy humping!

Her ern fortsatt negativ :( Tar en til om noen timer just to be sure, og så flytter jeg vel til uke 12 :(

Så kjipt med negative tester :/ Har du hatt noen symptomer på el?

Jeg har kjent stikking og ømhet i livmora en uke allerede, så jeg har nesten gitt opp å kjenne :P Har kommet litt EL-slim de siste dagene, men ikke mye. Men jeg har ikke alltid mye fra før, så litt vanskelig å gå etter. Men tappen kjennes åpen og myk i det minste, så det bør nærme seg. Bare å smøre seg med tålmodighet ;)

Jeg har kjent stikking og ømhet i livmora en uke allerede, så jeg har nesten gitt opp å kjenne :p Har kommet litt EL-slim de siste dagene, men ikke mye. Men jeg har ikke alltid mye fra før, så litt vanskelig å gå etter. Men tappen kjennes åpen og myk i det minste, så det bør nærme seg. Bare å smøre seg med tålmodighet ;)

Jeg ligger ganske likt som deg jeg da. Regner nesten med å flytte til IKM uke 12, slim og tapp virker som kroppen jobber med EL, men helt negative EL-tester fortsatt. Kanskje vi flytter sammen. :)

Det er kjipt at forsinket EL er helt normalt etter abort, når man er klar for å prøve på nytt. o_O

Jeg har kjent stikking og ømhet i livmora en uke allerede, så jeg har nesten gitt opp å kjenne :P Har kommet litt EL-slim de siste dagene, men ikke mye. Men jeg har ikke alltid mye fra før, så litt vanskelig å gå etter. Men tappen kjennes åpen og myk i det minste, så det bør nærme seg. Bare å smøre seg med tålmodighet ;)
Jeg hadde kun symptomer på tirs og ons, så jeg trodde jeg hadde el rundt da. Kjenner visst ikke kroppen min så godt som jeg trodde.

Men hvis tr kommer til forventet tid så er lutealfasen min på 11/12 dager, så det lover vel ikke så godt? :/

Håper du har el asap!

Jeg ligger ganske likt som deg jeg da. Regner nesten med å flytte til IKM uke 12, slim og tapp virker som kroppen jobber med EL, men helt negative EL-tester fortsatt. Kanskje vi flytter sammen. :)

Det er kjipt at forsinket EL er helt normalt etter abort, når man er klar for å prøve på nytt. o_O
Ja, kan se ut som vi flytter sammen! Enda godt hvis jeg får med meg ekspertisen over i min uke da :D Hihi. Det er irriterende når man har gått og kjent på kroppen at EL er på vei så lenge, uten at noe skjer.

At EL er forsinka etter abort er nesten mer irriterende enn ellers, for er det en gang man virkelig er klar for å prøve på nytt, så er det etter en abort! :P Min kom ikke før på CD 21. Håper ikke den drøyer like lenge nå :S (er på CD 16) Og håper den ikke er så langt unna for din del heller :) Åpen tapp må da være et godt tegn!

Back
Topp