IKM uke 11

Vanligvis ikke, men har tatt noen tester denne uka siden jeg har fri. Ikke fått positiv noen dager, men den sterkeste var på tirsdag. Har bare sånne billige fra ebay, så skeptisk til hvor bra de funker. Satser egentlig på aksjer annenhver dag, men i går gikk det altså ikke:( Pleier ikke å være noe problem, så ekstra kjipt at det skjedde i denne uka.
Om du har testet hver dag ute å få pos test, så blir den kanskje pos i helga. Du har jo tross alt slim i dag :)
Jeg sier bare: Kjør på i dag, i morgen og søndag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Endelig helg:) hva skal dere vakre damer gjøre i helgen da?

Her blir det en avslappende helg med masse god mat,film og en armkrok å ligge i :p mannen skulle egentlig ikke komme hjem før til onsdagen, så det var en gledelig overraskelse å komme hjem til:D

Her blir det rolig helg :)
Skal en tur til mine foreldre i morgen formiddag.

Her blir det også rolig helg.
Blir nok en veldig etterlengtet organisering av uteboden iløpet
av helgen, men ellers ingen store planer, bare nyte tid med samboern og unger :)
.
Har vært flink og lagt opp fire gardiner for hånd pga møkkasymaskin nå i ettermiddag, kjenner den
i skuldrene gitt, men det ble bra :)

Spent på om Wild Yamen ligger i posten i morgen, den ble sendt i dag,
passer isåfall veldig bra siden EL er rett rundt hjørnet :)

Jo, det er deilig å være i DPO-land, men med sykluser som nærmer seg 50 dager har jeg allerede ventet lenge nok for å komme hit!! :p
Når forventer du el da? :)

Sent from my iPad using BV Forum
Oj. Det var lenge. Får håpe at det klaffer nå da! ;) Ventet el for flere dager siden, men ser ut som den er kraftig forsinket eller ikke kommer i det hele tatt denne pp. Jaja, det er i alle fall helg! ;)

Her blir det også rolig helg.
Blir nok en veldig etterlengtet organisering av uteboden iløpet
av helgen, men ellers ingen store planer, bare nyte tid med samboern og unger :)
.
Har vært flink og lagt opp fire gardiner for hånd pga møkkasymaskin nå i ettermiddag, kjenner den
i skuldrene gitt, men det ble bra :)

Spent på om Wild Yamen ligger i posten i morgen, den ble sendt i dag,
passer isåfall veldig bra siden EL er rett rundt hjørnet :)

Ja huff,uteboden skulle jeg ha få rydda litt iogså. Total kaos inni der. Kanskje litt av helga skal gå med på det, så man får litt orden på ting å tang. Utsetter jo alt til siste liten jeg. Skjerpings :p så flink du er da:) skjønner godt du er gåen i skuldrene da altså. Såå flink er ikke jeg. Kanskje påtide å lære seg å sy og hekle:p haha.

Da kommer den sikkert i morgen eller lørdag:D

Ingen el i sikte denne pp :( Skuff!

ImageUploadedByBV Forum1393608339.379585.jpg

Ja huff,uteboden skulle jeg ha få rydda litt iogså. Total kaos inni der. Kanskje litt av helga skal gå med på det, så man får litt orden på ting å tang. Utsetter jo alt til siste liten jeg. Skjerpings :p så flink du er da:) skjønner godt du er gåen i skuldrene da altså. Såå flink er ikke jeg. Kanskje påtide å lære seg å sy og hekle:p haha.

Da kommer den sikkert i morgen eller lørdag:D

Takk takk :)
Veeel hmm, må innrømme at den boden har vært utsatt en god stund he he :P
Hekler ikke jeg heller, men kan strikke skjerf, de blir bare liiitt skjeve haha :)

Åh nei, for noen kjedelige tester! Pleier du vanligvis å få el alle syklusene?
Vet ikke :/ Har ikke testet etter el før, men jeg er rimelig sikker på at jeg har pleid å ha det, ettersom jeg pleier å ha voldsomme el-smertet. Ingen smerter denne gangen heller, så det kom vel ikke noe egg :/

Vet ikke :/ Har ikke testet etter el før, men jeg er rimelig sikker på at jeg har pleid å ha det, ettersom jeg pleier å ha voldsomme el-smertet. Ingen smerter denne gangen heller, så det kom vel ikke noe egg :/

Men EL kan være forsinket en syklus, noen ganger uten noen spesiell grunn, så du må ikke gi opp før du begynner å blø. Fortsett å legge inn aksjer annenhver dag. :)

*Taster på app på mobilen*

Jeg trodde at så lenge mensen kommer, så har man hatt el. Ingen el, ingen mens heller. ?

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Takk takk :)
Veeel hmm, må innrømme at den boden har vært utsatt en god stund he he :p
Hekler ikke jeg heller, men kan strikke skjerf, de blir bare liiitt skjeve haha :)

Flink er du lell :) kunne strikke skjerf engang i tia, men har ikke prøvd meg noe mer. Men lyst til å lære meg,så kan jeg begynne med litt baby strikking:D

Nok en ventetid å gå gjennom.
Vet ikke hvilken ventetid sim er verst... Vente på EL eller vente på IKM.

Nærmer seg med stormskritt å få IKM i uke 12 nå for min del :( Den må egentlig være positiv i morgen for at jeg skal rekke uke 11 hvis lutealfasen min er tilbake der den var. Det eeer så kjedelig å vente! Dere er heldige dere som er i DPO! Jeg liker dpo bedre, fordi det er mye mer spennende. Den bittelille tanken om at kanskje, KANSKJE, er det en liten spire på gang :)

Back
Topp