Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den da, sove på en søndag er greit. Tempe fra i morgen.
Huff, skjønner godt du tenker på det, det er jo fortsatt så nytt! Du gikk jo fra glede til sorg på fryktelig kort tid.. Håper du kan kjenne på en ny glede når en ny spire fester seg og holder seg fast og du ser hjerte banke på hver eneste UL du får av legen dinJeg håper det går fort for dere
![]()
Klart du tenker mye, det er lov det. Du sprang fort inn i den veggen, og det gjør vondt det.
Men etterhvert håper jeg du blir klar for å se fremover.
Jeg mistet jo mye tidligere og rakk ikke glede meg så mye som deg, men jeg merket i alle fall at fokuset på at vi skulle prøve igjen, og når jeg sluttet å blø og fikk komme igang med å prøve igjen.... ja da fikk jeg fokuset på det. Og det var godt.
Ja, det kan jeg godt forstå.Ja, det gikk veldig fort. Jeg håper også at jeg vil oppleve glede. Og at oppfølgingen på sykehuset blir positivt hver eneste gang. Det er bare litt overveldende å stå på startstreken på nytt, og tenke på at utfallet kan bli mye tøffere enn jeg tenkte på forhånd. På den annen side er dette også eneste veien nærmere målet, og målet - det er jo verdt det til slutt. Jeg vet det, og minner meg selv på det hele tiden nå. I kveld blir det aksjeinnlegg. Sannsynligvis for tidlig i forhold til EL, men da "er vi i gang". Offisielt liksom.Jeg håper vi flytter ut fra FS snart alle sammen jeg. <3
Ja, det kan jeg godt forstå.Men synes det er lurt av dere å starte før EL jeg. Viktig å være sammen på den måten bare fordi man vil og ikke fordi det er EL <3 Stå på, du er så sterk
Snart er vi ute av FS <3
Taster på appen![]()
Håper eggløsning kommer før 6 marsPP 7, CD 14
Tappen er helt myk, jeg har begynt å få eggehvitte utflod, men det er ganske små mengder. Jeg pleier å ha helt myk tapp ved EL, så jeg er jo evig optimist og håper på EL i løpet av uka. Jeg har kjøpt Cevita (eneste som er god) grapefruktjuice i dag. Sitter med første glasset nå. Tenkte å ta to glass per dag i noen dager for å få en "boost" og så ett glass om dagen frem til noe skjer med EL-testene om ingenting skjer nå.
EL-testen er negativ, jeg synes egentlig de ser veldig like ut alle sammen. Den fra i går og den fra i dag ligner på de på bilde rett over her. Tar hellet nytt bilder når det skjer noe spennende.
G-test i går morges fikk svak strek, men det var lenge etter tidsfristen, jeg kunne skimte "noe" etter 10 minutter, og så når den var helt tørr så man at det var en svak rosa strek. Jeg tenkte å ta en ny til helgen eller neste uke, sånn at jeg får sett at streken er helt hvit helst (eller om det fortsatt blir sånn svak strek etter fristen) så jeg vet hva jeg har igjen av hcg før jakten på ny spire og ny hcg. Kroppen kan heldigvis gjennomføre EL selv om det er litt hcg igjen, og nå er det godt under 5, for med hcg i blodprøve på 6,3 fikk jeg jo svak strek innen tidsfristen.
Ok. Om EL ikke kommer i løpet av uken så hvert fall innen 6. mars, så kan det bli november-baby. Det synes jeg virker koselig. Da har man rukket å bli litt kjent med den nye lille, og fått vært litt i sin egen boble før det er jul og familietid. For da må vi nok dele på den lille. <3 Åh. Det hadde vært fantastisk.
Håper eggløsning kommer før 6 marsOg at du blir med (meg også) til November
Det hadde vært perfekt <3
HihiJa, synes virkelig vi skal flytte sammen til november. Og jeg er spent på hvor mange du skal ha.Hvis du venter tvillinger kan det nok bli oktober da, de har jo en tendens til å komme litt før tiden.
Gjør ikke noe om du henger på november-forumet uansett da - så er vi sammen.
*Krysser fingrene*
HihiHjelp. Jeg er så spent at jeg nesten dør! Får jeg positiv test denne pp, blir jeg jo selfølgelig kjempe glad! Men kommer til å være så nervøs også.... Helt til jeg får kommet meg på ultralyden. 1 eller 2 - perfekt
![]()
Vi kommer til å være spent på din ultralyd alle sammen.![]()
Den ul skal jeg også være spent på.
Men om Lykkeliten ikke blir med deg til november, kan hun prøve på desember med meg
fra app
Men jeg trodde du også skulle til nov?Den ul skal jeg også være spent på.
Men om Lykkeliten ikke blir med deg til november, kan hun prøve på desember med meg
fra app
Men jeg trodde du også skulle til nov?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app