Har du trent i dag?

Lillfisen

Glad i forumet
Og hva gjorde du? Hvordan gikk det?
Tenkte vi kunne ha en motivasjons- og inspirasjonstråd :)

Jeg har ikke trent i dag, i dag er det fridag. Men trente bein i går. Knebøy, markløft, gående utfall, hiptrust og etbeins markløft.
Også noen plankeøvelser :)
I morgen er det overkroppen som skal til pers!

app'en
 
Vi har feiret storebrors 3 årsdag, så jeg har ikke trent i dag, det blir nok ikke i morgen heller, da er det restefest, men på mandag, da blir jeg sikkert flink til å trene:)
Syns dette var en lur tråd, og skal prøve å motivere meg med den, men altså ikke før på mandag;)

♡appen♡
 
Jeg har ikke trent i dag, men gikk ca 1 mil i går og dagen før!
Skal skjerpe meg mtp kosthold nå på mandag...:)
 
Ble visst ikke noe trening på meg heller i dag gitt. Fikk sånn hoste i går og ble slakk - tenkte det var influensa på vei. Men ikke blitt noe verre i dag gitt.. :)
Utsatt økta til i morgen i håp om formbedring :)

app'en
 
Og hva gjorde du? Hvordan gikk det?
Tenkte vi kunne ha en motivasjons- og inspirasjonstråd :)

Jeg har ikke trent i dag, i dag er det fridag. Men trente bein i går. Knebøy, markløft, gående utfall, hiptrust og etbeins markløft.
Også noen plankeøvelser :)
I morgen er det overkroppen som skal til pers!

app'en
Jeg har begynt med 30 days shred....men i dag måtte jeg ha fri:) har gangsperr i armene, lårene og alt som er:p du og du for en effektiv treningsmetode!
 
Jeg har begynt med 30 days shred....men i dag måtte jeg ha fri:) har gangsperr i armene, lårene og alt som er:p du og du for en effektiv treningsmetode!
Så kjekt! Mye kjekkere å gjennomføre når man føler at man utnytter tiden godt :)

app'en
 
Så kjekt! Mye kjekkere å gjennomføre når man føler at man utnytter tiden godt :)

app'en
Ja vet du ka, snakk om å utnytte tiden bra:) det er jo full rulle uten stopp i 20 min, men bedre trening enn jeg har gjort på lenge! Prøver å gjennomføre hver dag, men merker jeg må ha en hviledag innimellom, men resultatet kommer, enten på 30 eller 60 dager. Kommer jo an på kor travelt en har det:) ellers så går jeg tur omtrent hver dag. Trilletur med ungene eller skogstur. Deilig å være ute uansett vær!
 
Ja vet du ka, snakk om å utnytte tiden bra:) det er jo full rulle uten stopp i 20 min, men bedre trening enn jeg har gjort på lenge! Prøver å gjennomføre hver dag, men merker jeg må ha en hviledag innimellom, men resultatet kommer, enten på 30 eller 60 dager. Kommer jo an på kor travelt en har det:) ellers så går jeg tur omtrent hver dag. Trilletur med ungene eller skogstur. Deilig å være ute uansett vær!
Kanskje jeg må gi det et forsøk en dag da :)
Ja, det er vel bare sunt med en hviledag innimellom. Spesielt nå etter fødsel er det jo greit å la kroppen få hente deg inn innimellom :)

app'en
 
Kanskje jeg må gi det et forsøk en dag da :)
Ja, det er vel bare sunt med en hviledag innimellom. Spesielt nå etter fødsel er det jo greit å la kroppen få hente deg inn innimellom :)

app'en
Jeg fant treningsvideoen på youtube, nivå en først:) synes det er lettere trene med hun treningsinstruktøren. Hun er veldig motiverende:)
 
Jeg tørr ikke trene magen enda, men i dag har jeg pakket frem wii-boksen og wii-fit+ utstyret. Festet lillegull i bæresjal på magen, og trente ca 30 min. Skal prøve å få inn en økt til dagen, så får jeg øke på etter hvert:)

♡appen♡
 
Jeg trener ikke enda, men går mye tur! Har skrittteller, så jeg får registrert hvor mye jeg er i bevegelse!:) synes det er motiverende!

Igår gikk jeg 21000 skritt. Hittil i dag har jeg gått 18000:)

Vurderer det 30 days shed som noen her inne driver med:) virker gøy + det kun er 20 min pr dag!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg trener ikke enda, men går mye tur! Har skrittteller, så jeg får registrert hvor mye jeg er i bevegelse!:) synes det er motiverende!

Igår gikk jeg 21000 skritt. Hittil i dag har jeg gått 18000:)

Vurderer det 30 days shed som noen her inne driver med:) virker gøy + det kun er 20 min pr dag!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har heller ikke begynt å trene enda. Da jeg vurderte det så kom omgangssyken i hus. Først mannen, så storebror og deretter jeg selv. Magen er fortsatt litt uggen når jeg har spist så tør ikke å starte med noe trening enda. Men jeg tenkte også å teste 30 day shred når jeg er helt i form igjen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg trener ikke enda, men går mye tur! Har skrittteller, så jeg får registrert hvor mye jeg er i bevegelse!:) synes det er motiverende!

Igår gikk jeg 21000 skritt. Hittil i dag har jeg gått 18000:)

Vurderer det 30 days shed som noen her inne driver med:) virker gøy + det kun er 20 min pr dag!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Sprekt å gå så mye! Gikk veldig mye frem til for et par uker siden..da ble det mindre. Mye og gjøre kombinert med dårlig vær var dårlig kombo! Skal skjerpe meg!

Men ble 30 minutter tur i dag med mye motbakker og en times styrke på beina. Så vi er fornøyde i dag! :)

app'en
 
Er på min fjerde runde med nivå 1 30 days shred! Føler meg sterk!:D
 
Jeg trener ikke enda, men går mye tur! Har skrittteller, så jeg får registrert hvor mye jeg er i bevegelse!:) synes det er motiverende!

Igår gikk jeg 21000 skritt. Hittil i dag har jeg gått 18000:)

Vurderer det 30 days shed som noen her inne driver med:) virker gøy + det kun er 20 min pr dag!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Å gå tur teller som trening det!!!;)
 
Ok, da kan jeg og si jeg trener:) Hihi! Hittil i dag har jeg gått 17000 skritt:) kjempemotiverende med skrittteller:) jeg konkurrerer mot samboeren min, og den som har gått mest skritt når feb er ferdig, den får bestemme en tre-retter som den andre skal lage:) jeg ligger ann til å vinne februar;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: Sam
Runde fem gjennomført og en times tur! hardt når det står på,men fantastisk etterpå!!!:) i morgen blir det skogstur med mamsen og mannen skal passe de små;)
 
Back
Topp