Nå snart, ja?Må tisse. Holder meg for harde livet. Det er jo moroa med EL-testing.
*Taster på app på mobilen*
fra app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå snart, ja?Må tisse. Holder meg for harde livet. Det er jo moroa med EL-testing.
*Taster på app på mobilen*
Som jeg håper du har rett9 dpo er altfor tidlig som du sier.
I sommer fikk jeg negativ 9 dpo og kjempe svak 11 dpo,så er enda håp. Tempen holder seg høy også. Tror du får en fin overraskelse jeg![]()
Nå snart, ja?
fra app
Jeg skimter en strek der!Jeg omgjorde bildet til "myk glød" som innstillingen heter og ser den ganske godt nå. Har jeg stirret en ekstra strek på testen min??
Vis vedlegget 51938
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
haha. Ja, jeg serDer ER "noe" på testen jeg tok nå, men klarer ikke få det helt med på bildet. Ser dere noe her
Vis vedlegget 51937
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Her ser de fortsatt ikke noe normalt i livmoren. Mulig det går mot utskrapning her... I så fall tviler jeg på at det blir noen nummer tre (hvis man må vente i tre måneder med å prøve igjen). Vi får se.
Nå skal jeg ta nye blodprøver igjen, og så skal legen ringe meg i morgen etter å ha snakket med overlegen.
Sender deg mange trøsteklemmer <3Her ser de fortsatt ikke noe normalt i livmoren. Mulig det går mot utskrapning her... I så fall tviler jeg på at det blir noen nummer tre (hvis man må vente i tre måneder med å prøve igjen). Vi får se.
Nå skal jeg ta nye blodprøver igjen, og så skal legen ringe meg i morgen etter å ha snakket med overlegen.
Den er så svak at jeg klarer ikke se farge. Håper jo selvsagt det er hcg som gir den streken, men er forberedt på at det kan være en skyggestrek. Har ikke så mue erfaring med disse testene, men har aldri fått skyggestrek på noen tester jeg har tatt. Dette er sånn stav fra billigtester.Jeg skimter en strek der!
Krysser fingrene for deg, at den blir sterkere i morgen tidlig..
Er det noe farge på den??
Uff så tristHer ser de fortsatt ikke noe normalt i livmoren. Mulig det går mot utskrapning her... I så fall tviler jeg på at det blir noen nummer tre (hvis man må vente i tre måneder med å prøve igjen). Vi får se.
Håper det er en spire som har festet seg!Den er så svak at jeg klarer ikke se farge. Håper jo selvsagt det er hcg som gir den streken, men er forberedt på at det kan være en skyggestrek. Har ikke så mue erfaring med disse testene, men har aldri fått skyggestrek på noen tester jeg har tatt. Dette er sånn stav fra billigtester.
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013