Vi som temper(Ny)

Her ser de fortsatt ikke noe normalt i livmoren. Mulig det går mot utskrapning her... I så fall tviler jeg på at det blir noen nummer tre (hvis man må vente i tre måneder med å prøve igjen). Vi får se.

Nå skal jeg ta nye blodprøver igjen, og så skal legen ringe meg i morgen etter å ha snakket med overlegen.
God klem til deg <3 Håper det ordner seg for dere!!

Jeg omgjorde bildet til "myk glød" som innstillingen heter og ser den ganske godt nå. Har jeg stirret en ekstra strek på testen min??
Vis vedlegget 51938

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Så spennende :) Håper den blir sterkere!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er trolig glad for at jeg har dere her inne, jenter. Dere forstår bedre enn noen hva man faktisk går igjennom...

Uff... Nå ringte akkurat legen meg, og det er jo sjeldent gode nyheter når de ringer ett døgn før de har avtalt... Hcg stiger fortsatt (3200 nå), og det hadde de ikke ventet, siden de fortsatt ikke så noe i livmoren. De forventer å kunne se "noe", uansett om det er normalt eller ikke, når verdien er 2-3000.

Gyn sa nemlig at hun trodde dette var en normal graviditet før hun begynte us i dag, i og med at jeg ikke blør lenger, ikke har vondt, og hcg stiger med verdier som er innenfor normalen

Så nå vil de at jeg kommer inn 8.30 på torsdag for enda en ny blodprøve, og deretter time hos gyn 9.30. Jeg må komme fastende, for nå er de redde for at det er exu likevel, og det kan hende det blir kikkhullskirurgi for å lete etter fosteranlegget :(

Nå er jeg bare lei meg :( Det var lettere å godta at det var et embryoet som utviklet seg unormalt, at det var noe galt med det, enn at det bare var uheldig og festet seg på feil sted :(

Jeg er trolig glad for at jeg har dere her inne, jenter. Dere forstår bedre enn noen hva man faktisk går igjennom...

Uff... Nå ringte akkurat legen meg, og det er jo sjeldent gode nyheter når de ringer ett døgn før de har avtalt... Hcg stiger fortsatt (3200 nå), og det hadde de ikke ventet, siden de fortsatt ikke så noe i livmoren. De forventer å kunne se "noe", uansett om det er normalt eller ikke, når verdien er 2-3000.

Gyn sa nemlig at hun trodde dette var en normal graviditet før hun begynte us i dag, i og med at jeg ikke blør lenger, ikke har vondt, og hcg stiger med verdier som er innenfor normalen

Så nå vil de at jeg kommer inn 8.30 på torsdag for enda en ny blodprøve, og deretter time hos gyn 9.30. Jeg må komme fastende, for nå er de redde for at det er exu likevel, og det kan hende det blir kikkhullskirurgi for å lete etter fosteranlegget :(

Nå er jeg bare lei meg :( Det var lettere å godta at det var et embryoet som utviklet seg unormalt, at det var noe galt med det, enn at det bare var uheldig og festet seg på feil sted :(
:( Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg.. Kjempe trist, og jeg beundrer deg for at du har klart å være så rolig under alt dette. Ingen fortjener å gå så lenge å ikke vite hva som skjer! :( Håper at drømmen om nr 3 blir i oppfyllelse om ikke så veldig lenge. Veldig lyst å gi den en klem nå <3

Åhh, jeg har så vondt av deg, Medusa. Så grusomt dette må være, så langvarig og så.. vondt!

Sender deg en klem medusa. ♡

*Taster på app på mobilen*

Sender deg mange varme klemmer, Medusa. Håper så med deg at det ikke er en exu...

Sender deg også mange trøste klemmer. Vet ikke hva jeg skal si, for å få deg til å føle deg bedre. Tenker iallefall mye på deg .

Huff Medusa :/ Mange klemmer til deg. Så leit at du må gjennom alt dette, det må være veldig tungt med all usikkerheten. Håper at du får et svar snart.

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå blir det sutreuke. Spotter 11 dpo denne gangen også!!!

fra app

Nå blir det sutreuke. Spotter 11 dpo denne gangen også!!!

fra app

NEI!!!! Dritt-kveld. Jeg var sur fordi jeg spotter nå jeg også. Tre døgn uten blod og så klar for å se fremover. Og du skal jo ha bonusen. Dustekveld. Sutre i vei, jeg henger med.

*Taster på app på mobilen*

Så kjedelig med spotting, Sara!

Her hadde jeg tempfall deluxe, så da kommer tr i dag tenker jeg.. Fader ass.. Er så lei av at det aldri skal gå! Jaja.. En dag.. Ha en fin arbeidsdag, damer :)

Så kjedelig med spotting, Sara!

Her hadde jeg tempfall deluxe, så da kommer tr i dag tenker jeg.. Fader ass.. Er så lei av at det aldri skal gå! Jaja.. En dag.. Ha en fin arbeidsdag, damer :)
Håper tempen stigen igjen! Nå får ikke flere tanter komme på besøk.. De får se å holde seg langt borte!!!

Håper tempen stigen igjen! Nå får ikke flere tanter komme på besøk.. De får se å holde seg langt borte!!!

Ja, de kan heller komme til dem som vil ha dem på besøk.. De som ikke prøver ;)

Men du ser ut til å ha hatt el?!

Tempfall og håpet er vel ute???

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Back
Topp