Vi som temper(Ny)

9 dpo er altfor tidlig som du sier.
I sommer fikk jeg negativ 9 dpo og kjempe svak 11 dpo,så er enda håp. Tempen holder seg høy også. Tror du får en fin overraskelse jeg ;)
Som jeg håper du har rett :) :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Nå snart, ja?

fra app

Ja, fikk gått på do. Negativ. Skal sammenligne med de andre etter jobb. Synes den virket svak, men rakk ikke å dobbeltsjekke. Hektisk her i dag.

*Taster på app på mobilen*

Der ER "noe" på testen jeg tok nå, men klarer ikke få det helt med på bildet. Ser dere noe her

1393325536527.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg omgjorde bildet til "myk glød" som innstillingen heter og ser den ganske godt nå. Har jeg stirret en ekstra strek på testen min??
1393325867530.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg omgjorde bildet til "myk glød" som innstillingen heter og ser den ganske godt nå. Har jeg stirret en ekstra strek på testen min??
Vis vedlegget 51938

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Jeg skimter en strek der!
Krysser fingrene for deg, at den blir sterkere i morgen tidlig..;)
Er det noe farge på den??

Ja, man ser noe der, FruUndercover:) Da er det jo bare å holde på troen! Gleder meg til å se testene dine fremover!

Her ser de fortsatt ikke noe normalt i livmoren. Mulig det går mot utskrapning her... I så fall tviler jeg på at det blir noen nummer tre (hvis man må vente i tre måneder med å prøve igjen). Vi får se.

Nå skal jeg ta nye blodprøver igjen, og så skal legen ringe meg i morgen etter å ha snakket med overlegen.

Spennende, FruUndercover!! :)

Utskrapning, Medusa? :( Så kjedelig med sånne nyheter.. Forstår godt at du havner i tenkeboksen!

Her ser de fortsatt ikke noe normalt i livmoren. Mulig det går mot utskrapning her... I så fall tviler jeg på at det blir noen nummer tre (hvis man må vente i tre måneder med å prøve igjen). Vi får se.

Nå skal jeg ta nye blodprøver igjen, og så skal legen ringe meg i morgen etter å ha snakket med overlegen.
:( får så vondt av deg Medusa. dette må være virkelig tøft å måtte gå igjennom. håper du får den siste spira di , selv om det virker litt mørkt nå. stor trøste klem til deg <3

Sender deg mange trøsteklemmer <3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg skimter en strek der!
Krysser fingrene for deg, at den blir sterkere i morgen tidlig..;)
Er det noe farge på den??
Den er så svak at jeg klarer ikke se farge. Håper jo selvsagt det er hcg som gir den streken, men er forberedt på at det kan være en skyggestrek. Har ikke så mue erfaring med disse testene, men har aldri fått skyggestrek på noen tester jeg har tatt. Dette er sånn stav fra billigtester.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Uff så trist :( Men vil de ikke prøve å gi deg tabletter før utskrapning? Et jo mye bedre for kroppen. Fått svar på flere blodprøver?

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg ser streken FruUndercover, og krysser fingrene for deg! ♡

Så utrolig kjedelig medusa. :( Håper du får tredjemann til slutt. ♥

*Taster på app på mobilen*

Er det noen som opplever gul/ oransj utflod i dpo land? er 4 dpo og hadde det da jeg skiftet i stad :S

Den er så svak at jeg klarer ikke se farge. Håper jo selvsagt det er hcg som gir den streken, men er forberedt på at det kan være en skyggestrek. Har ikke så mue erfaring med disse testene, men har aldri fått skyggestrek på noen tester jeg har tatt. Dette er sånn stav fra billigtester.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Håper det er en spire som har festet seg!;) Spent på neste test:)

Back
Topp