Vi som temper(Ny)

For min del påvirker ikke slike ting tempen min om natten, den ligger på det samme nivået som de andre uavhengig min nattlige aktivitet. Tror det du må se på tempen i går og i morgen og se om den ligger innenfor normalen for deg, og vurdere utifra det. Men det finnes sikkert dyktige tempere her som har et bedre og mer korrekt svar enn meg :)
Takk for svar:) den ble lik som i går så da får jeg se i morgen hvordan den blir da:)

God morgen jenter :)
Medusa, jeg har konkludert med at du må ha en fantastisk tolmodighet, noe jeg beundrer deg veldig for. Du opptrer så sindig og ser alle de positive tingene der mange trolig ville vært helt fra seg. Fantastisk inspirasjon er du! <3

Det er altså så mange flotte damer her inne! :)

Tempen min gikk litt opp i morges. Er ikke det litt rart? Jeg planlegger jo at mensen skal komme i morra. Har mens smerter og ømme bryster så det holder :(

Tempen min gikk litt opp i morges. Er ikke det litt rart? Jeg planlegger jo at mensen skal komme i morra. Har mens smerter og ømme bryster så det holder :(
En kan jo håpe det er graviditetssymtomer?:) Har du testet?

I dag skal jeg til gynekolog å sjekke hvor mange egg som er modne :) CD12 i dag, er så spent :D Andre pp med pergo :)

En kan jo håpe det er graviditetssymtomer?:) Har du testet?

Nei tror det er for tidlig å teste. Skal prøve å være fornuftig å faktisk vente til jeg vet med sikkerhet at tanta er forsinka.
Men nå kjenner jeg at jeg er skikkelig emosjonell her. Leste en post nettopp og sitter med tåra i øya.
Så er jeg ekstremt trøtt og det kjennes ut som TR faktisk kan finne på å komme i morra. Det bekreftes vel med ryggvondt senere i dag tenker jeg. :/
Har heller ikke trua denne mnd så jeg blir ikke overrasket :)

Nei tror det er for tidlig å teste. Skal prøve å være fornuftig å faktisk vente til jeg vet med sikkerhet at tanta er forsinka.
Men nå kjenner jeg at jeg er skikkelig emosjonell her. Leste en post nettopp og sitter med tåra i øya.
Så er jeg ekstremt trøtt og det kjennes ut som TR faktisk kan finne på å komme i morra. Det bekreftes vel med ryggvondt senere i dag tenker jeg. :/
Har heller ikke trua denne mnd så jeg blir ikke overrasket :)
Hvor lang lutealfase pleier du å ha? Krysser fingrene for en overaskelse da:)

God morgen jenter :)
Medusa, jeg har konkludert med at du må ha en fantastisk tolmodighet, noe jeg beundrer deg veldig for. Du opptrer så sindig og ser alle de positive tingene der mange trolig ville vært helt fra seg. Fantastisk inspirasjon er du! <3

Det er altså så mange flotte damer her inne! :)
Signerer denn <3

Nå først har jeg begynt å få litt rødt blod, bare vært svart og brun. Er på cd 11 nå.. Når skal jeg slutte å blø? Er så drita lei av mensen, sikker på i løpet av mine 13 mnd som prøver så har jeg blødd 1/3... Når skal vi få lagt inn aksjer denne pp? Blæææ

Hvor lang lutealfase pleier du å ha? Krysser fingrene for en overaskelse da:)

Nå spør du bedre enn jeg kan svare. Jeg har nemlig før jeg fikk barn vært veldig ustabil i syklusene. Etter ha de ligget på 32 (ttrodde jeg), Men i fjor vår kom jeg i en stressperiode (og ble skikkelig syk av det) og jeg mista mensen. Over 50 dager syklus. Men så lenge har jeg aldri gått før.
Men jeg liker å tro at 32 er standarden,men ff mener jeg ligger på mellm 32 og 36.
Nå er jeg på CD 31 og ff mener første sjanse for mens er søndag. Jeg håper på i morgen

Nå først har jeg begynt å få litt rødt blod, bare vært svart og brun. Er på cd 11 nå.. Når skal jeg slutte å blø? Er så drita lei av mensen, sikker på i løpet av mine 13 mnd som prøver så har jeg blødd 1/3... Når skal vi få lagt inn aksjer denne pp? Blæææ

Det var lenge :(

Nå syns jeg det skal gi seg :( Håper det gjør det! Nå går jeg til gynekolog, klart jeg oppdaterer etterpå :)

Hjelp! 1 stort egg og 5 ganske store. Så null sex på meg denne pp!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hjelp! 1 stort egg og 5 ganske store. Så null sex på meg denne pp!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hohoi... :eek: 6-linger blir kanskje i meste laget. :p Men det er vel ikke sikkert at alle de eggene slipper? Hva sa gyn da, og hva er planen videre nå? Ja, mange spørsmål fra meg i dag... :p

Back
Topp