Hvis du titter innom her så...

Håper jo det. Han tok flere prøver også da, siden jeg ammer to så er det ikke rart hvis det virkelig går ut over mine lagre. Så satser på at det blir bra. :)

Greit å få sjekka ut skikkelig. Tappes jo for alt :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har kjøpt med overlock maskin da. Spennende. :)

Ja, man gjør vist det. Men nå sjekker han det iallfall. :)

Dere skal idag da?

Idag har vi hatt innedag...storesøster har ikke spydd mer enn den ene gangen i går og er i fin form, bare litt slapp :-) Lillebror er litt løs i magen men formen er på topp. Jeg har fått vaska kjøkkenet idag...typ litt grundigere enn vanlig ;-) håper å få tatt resten av huset i morgen ettersom helgevasken utgikk i går :-) Snør sidelengs her. dere da?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her har spysyka kommet i hus, neste minste begynte å spy og en liten stund etterpå begynte eldste jenta:(
De brekker seg hele tiden, men har ikke mer å spy på.
Minste er sendt bort til tanten, pappaen er på kurs, så her sitter jeg med 2 bøtter....
Håper det går over fort.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her har spysyka kommet i hus, neste minste begynte å spy og en liten stund etterpå begynte eldste jenta:(
De brekker seg hele tiden, men har ikke mer å spy på.
Minste er sendt bort til tanten, pappaen er på kurs, så her sitter jeg med 2 bøtter....
Håper det går over fort.

Æsj...vi har hatt det denne uka vi å. Sambo begynte mandag ig hadde det til torsdag...spydde ikke men uggen og slapp. Jeg, lillebror og storesøster begynte i går...spydd en gang hver og er mye bedre :-) Håper dere har fått den varianten vi har for da går det fort over :-)

Æsj...vi har hatt det denne uka vi å. Sambo begynte mandag ig hadde det til torsdag...spydde ikke men uggen og slapp. Jeg, lillebror og storesøster begynte i går...spydd en gang hver og er mye bedre :-) Håper dere har fått den varianten vi har for da går det fort over :-)
Håper det er den varianten her og, bate at de har spydd mye mer enn 1 gang.
No kom akkurat yngste gutten hjem fra en kompis og, har spydd.
Eldste gutten hadde det noen timer tirsdag , så no er det bare minste snuppa, pappaen of meg igjen....

Blir i slutten av mars:) gleder meg:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp