Hvis du titter innom her så...

Har prøvd å skrive 3 gangee.. men det ble jo ikkje posta.. hmm... det eg prøvde å skrive var vertfall. . Guttene nybadda og nesten sovna. Håper på tidlig kveld for meg idag:D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Kjipt med legetime då:/ håper det går bra:)

Satser på det. Skal høre om det er noen mulighet for sykemelding og at pappaen kan ta litt permisjon. Jeg er udugelig sliten og vondt i skulderen ( noe som er super upraktisk med to babyer). Men jeg hater slike ting.

Ja, legetime og fire unger hjemme. :p svigerfar har heldigvis sagt han kan ha de to eldste.

Satser på det. Skal høre om det er noen mulighet for sykemelding og at pappaen kan ta litt permisjon. Jeg er udugelig sliten og vondt i skulderen ( noe som er super upraktisk med to babyer). Men jeg hater slike ting.
Uff slitsomt:/ håper du får sjukemelding då:)

Uff slitsomt:/ håper du får sjukemelding då:)

Han ville gi meg en mnd i første omgang. Men følte det var så lenge, så jeg fikk tre uker. Jeg tenkte to uker bare for å komme meg på beina igjen jeg. Men ser vel egentlig at jeg trenger det.

Jippi...omgangssyke i hus. Går nok en herlig helg i møte :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

God bedring til dere, Ingrid! Kjipt med omgangssyka.

Han ville gi meg en mnd i første omgang. Men følte det var så lenge, så jeg fikk tre uker. Jeg tenkte to uker bare for å komme meg på beina igjen jeg. Men ser vel egentlig at jeg trenger det.
Så bra:) håper du kommer deg:)

Er dere voksne også syke?

Sambo var uggen tidligere i uka...trodde det var noe han hadde spist men var nok det her :-) Jeg var dårlig i natt...bodde på badet ett par timer :-P Men en del bedre idag, så satser på at det verste er over :-)

Godt å få avlastning en periode så du kommer deg skikkelig :-)

Hva gjør dere på i kveld då?:)

Godt å få avlastning en periode så du kommer deg skikkelig :-)

Håper jo det. Han tok flere prøver også da, siden jeg ammer to så er det ikke rart hvis det virkelig går ut over mine lagre. Så satser på at det blir bra. :)

Back
Topp