Er hos ei venninne. Mannfolket fikk ta seg av ungene i kveld. Og i morgen kveld ville han jeg skulle ta meg en tur ut.Hva gjør dere på i kveld då?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er hos ei venninne. Mannfolket fikk ta seg av ungene i kveld. Og i morgen kveld ville han jeg skulle ta meg en tur ut.Hva gjør dere på i kveld då?
Så deilig dåEr hos ei venninne. Mannfolket fikk ta seg av ungene i kveld. Og i morgen kveld ville han jeg skulle ta meg en tur ut.![]()
Du gjør da?Så deilig dåkjekt med sånne kvelder
kos deg
![]()
Satt på nettet og så på ferie alternativerDu gjør da?
Hvilke alternativer står du mellom da?Satt på nettet og så på ferie alternativer
Håper jo det. Han tok flere prøver også da, siden jeg ammer to så er det ikke rart hvis det virkelig går ut over mine lagre. Så satser på at det blir bra.![]()
Ja, man gjør vist det. Men nå sjekker han det iallfall.Greit å få sjekka ut skikkelig. Tappes jo for alt
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, man gjør vist det. Men nå sjekker han det iallfall.
Dere skal idag da?
Æsj...vi har hatt det denne uka vi å. Sambo begynte mandag ig hadde det til torsdag...spydde ikke men uggen og slapp. Jeg, lillebror og storesøster begynte i går...spydd en gang hver og er mye bedreHer har spysyka kommet i hus, neste minste begynte å spy og en liten stund etterpå begynte eldste jenta
De brekker seg hele tiden, men har ikke mer å spy på.
Minste er sendt bort til tanten, pappaen er på kurs, så her sitter jeg med 2 bøtter....
Håper det går over fort.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Dovnet egHvilke alternativer står du mellom da?
Titt titt!!Innom her og. Kjeder meg.![]()
Tid skal dere dit? Gøy da!Dovnet egdet ble grand canaria
![]()
Håper det er den varianten her og, bate at de har spydd mye mer enn 1 gang.Æsj...vi har hatt det denne uka vi å. Sambo begynte mandag ig hadde det til torsdag...spydde ikke men uggen og slapp. Jeg, lillebror og storesøster begynte i går...spydd en gang hver og er mye bedreHåper dere har fått den varianten vi har for da går det fort over
![]()
Titt titt!!![]()
Vi er hos svigers nå.Hahah. Deg er det fart i som alltid. Ungene kommet hjem?