Jeg veeeet! Beste er hvis mannfolket bader de da, det er det beste.Innom i bading. Deilig når lillesøster kan sitte sjøl og bade med storesøster. Da kan jeg sitte å se på istedenfor å holde henne og bli klissvåt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg veeeet! Beste er hvis mannfolket bader de da, det er det beste.Innom i bading. Deilig når lillesøster kan sitte sjøl og bade med storesøster. Da kan jeg sitte å se på istedenfor å holde henne og bli klissvåt![]()
Haha så søtHer kan femåringen komme inn halv syv og si; mamma, skal du liksom sove hele dagen?
Jeg veeeet! Beste er hvis mannfolket bader de da, det er det beste.![]()
Jeg veeeet! Beste er hvis mannfolket bader de da, det er det beste.![]()
Snakker i tredjeperson...Så bra de andre begynner å komme seg.mamma og pappa? Er det dine foreldre du mener da? Eller snakker du om dere i tredjeperson? Altså, jeg kan gjøre det se.
![]()
Her kan femåringen komme inn halv syv og si; mamma, skal du liksom sove hele dagen?
Heldig du er da med både bading og kake.Her er det stort sett sambo som tar badingaInnom fra sofaen...sambo har bakt for første gang siden skolekjøkkenet, så er slakt etter altfor mye kake
![]()
Håper han ikke er så slapp at det er vondt for deg å dra ifra.Storebror sovnet 5 minutter og våknet med over 39 i feber:/ og eg som må på jobb i morgen.. jaja då får han far prøvd seg på syke barn også
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Jeg har heldigvis sluppet unna i vinter, bank i bordet. Synes virkelig synd på dere. Masse god bedring!Snakker i tredjeperson...
Ligger som et slakt begge to
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe, ikke jeg heller. Ille morragretten.Skjønner ikke hvor unga får energien og ikke minst morgenfriskheten sin fraLike blid om hun har sovet halve eller hele natta hu...kan ikke si det samme om ho mor her i huset
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hehe, skjer ikke akkurat så ofte her heller. Men idag gjorde han det.Haha, joa. Hadde det vært alternativ så![]()
Takk vi er bedre i dagJeg har heldigvis sluppet unna i vinter, bank i bordet. Synes virkelig synd på dere. Masse god bedring!
Hehe, ja de setter seg fast på de underligste plasser.Sitter med lillebror på gulvet...han kom seg plutselig bakover og ender nå opp på de merkeligste stederKjørte seg fast under sofaen nå
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så bra. Satser det går fort over og at ikke dere går sånn halv-tufse lenge.Takk vi er bedre i dag
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hvordan gikk det?Innomamme og så er det avgårde på jobb
til tannlegen for å trekke litt visdom i dag også;-)
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Hehe, ja de setter seg fast på de underligste plasser.![]()