Hvis du titter innom her så...

Innom i bading. Deilig når lillesøster kan sitte sjøl og bade med storesøster. Da kan jeg sitte å se på istedenfor å holde henne og bli klissvåt :p
Jeg veeeet! Beste er hvis mannfolket bader de da, det er det beste. :p

Vært på kino med storebror og kompisen hans i dag.. koooslig:) litt tv no før det er legge tid:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg veeeet! Beste er hvis mannfolket bader de da, det er det beste. :p

Her er det stort sett sambo som tar badinga ;) Innom fra sofaen...sambo har bakt for første gang siden skolekjøkkenet, så er slakt etter altfor mye kake ;)

Så bra de andre begynner å komme seg. :) mamma og pappa? Er det dine foreldre du mener da? Eller snakker du om dere i tredjeperson? Altså, jeg kan gjøre det se. :)
Snakker i tredjeperson...
Ligger som et slakt begge to:(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her kan femåringen komme inn halv syv og si; mamma, skal du liksom sove hele dagen?

Skjønner ikke hvor unga får energien og ikke minst morgenfriskheten sin fra :-) Like blid om hun har sovet halve eller hele natta hu...kan ikke si det samme om ho mor her i huset :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Storebror sovnet 5 minutter og våknet med over 39 i feber:/ og eg som må på jobb i morgen.. jaja då får han far prøvd seg på syke barn også;)

Storebror sovnet 5 minutter og våknet med over 39 i feber:/ og eg som må på jobb i morgen.. jaja då får han far prøvd seg på syke barn også;)

Håper han ikke er så slapp at det er vondt for deg å dra ifra. :)

Snakker i tredjeperson...
Ligger som et slakt begge to:(

Jeg har heldigvis sluppet unna i vinter, bank i bordet. Synes virkelig synd på dere. Masse god bedring!

Skjønner ikke hvor unga får energien og ikke minst morgenfriskheten sin fra :-) Like blid om hun har sovet halve eller hele natta hu...kan ikke si det samme om ho mor her i huset :-P

Hehe, ikke jeg heller. Ille morragretten. :p

Innom:) amme og så er det avgårde på jobb;) til tannlegen for å trekke litt visdom i dag også;-)

Jeg har heldigvis sluppet unna i vinter, bank i bordet. Synes virkelig synd på dere. Masse god bedring!
Takk vi er bedre i dag:)

Sitter med lillebror på gulvet...han kom seg plutselig bakover og ender nå opp på de merkeligste steder :-) Kjørte seg fast under sofaen nå :-P

Sitter med lillebror på gulvet...han kom seg plutselig bakover og ender nå opp på de merkeligste steder :-) Kjørte seg fast under sofaen nå :-P

Hehe, ja de setter seg fast på de underligste plasser. ;)

Hehe, ja de setter seg fast på de underligste plasser. ;)

Husker storesøster hadde for vane å ende opp under ett skap med rumpa slik at a satt fast med bleia :-P like sint hver gang og tok lang tid før a lærte at det var dumt hehe.

Back
Topp