Lille Liss sin dagbok

Takk takk ;) Er skikkelig spendt nå. Håper virkelig det går nå, skal prøve å bare slappe av og kose meg i rugeperioden, men blir vel også masse tanker og symptomjakt :P

Da er jeg ruger ;) Ett nydelig egg inn og til og med ett egg på frys. Det siste egget ble ikke befruktet. Men er kjempe fornøyd ettersom jeg bare fikk ut 3... Så håper de neste ukene går fort og at jeg får positiv test ;)

Rugedag 2: Murrer bra i magen... Lutinusen er nok med på det :/ Puppene er bittelitt ømme og jeg er litt sliten. Har vært på jobb, men prøver å ta ting så rolig som mulig uten å irritere meg eller bli frustrert. Jeg prøver å holde meg så varm som mulig og drikker mye vann.

Har lest at egget fester seg mellom dag3 og 5 etter innsett. Så i morgen kveld har jeg bestilt meg healing, fikk ett innfall om å prøve dette, så håper det kan være med på å hi egget ett ekstra "dytt" ;)

Rugedag 6:
I dag har jeg vært kvalm :P Å sliten, nesten som PMS... Men ikke like ille :/ Å flere ganger har jeg kjent stikkinger da jeg reiste meg. Har fortsatt en bra følelse! Blir testing på lørdag tenker jeg, om ikke mensen dukker opp. Begynte å blø på rugedag 9 sist jeg hadde ferskforsøk...

Så spennende! Høres ut som at det er noe på gang;-) Krysser fingrene for positiv test på lørdag:-)

Så spennandes! Masse lykke til med test lørdag! Kryssar fingrane for deg og egget! :)

Rugedag 10 nå... Hadde litt blod på papiret i mårest, men såg ikke mere. Fått vondere og vondere i magen utover kvelden, å på do i sta blødde jeg masse og menssmertene har kommet :'(

Føler meg så mislykket, hvorfor går det ikke...? Nedtur etter nedtur :'(

Sist ferskforsøk begynte jeg å blø på rugedag 9. Så begynner jo å blø så tidlig å...

Er utrolig heldig som har ei datter på 2 år. Men føler at det er noe som mangler, familien blir ikke komplett før lillebror eller lillesøster kommer...

Last edited:
Har vært lagt nede i helga og hatt masse vondt... I dag har endelig smertene vært levelige og livet begynner å se lysere ut igjen ;)

Snakket mef sykehuset i dag, så begynner på fryseforsøk allerede ved årsskiftet. Så bare å slappe av å nyte jula nå å krysse fingrene for lillebror eller lillesøster kommer på 3 årsdagen til snuppa ;)

kjipt at det gjekk denne veien no igjen! Sender deg ein trøsteklem! Er det Hausken du høyrer til?? No sist når eg no vart gravid på siste fryseforsøket mitt tok dei ein scratching på meg på Hausken måneden før insett. Dvs at dei er inne og skrapar litt på livmorslimhinna slik at det bygger seg opp ei ny hinne på den, noko som skal gjere den meir mottakelig for egget/egga som vert satt inn. Trur nok dette kan ha virka positivt inn på meg så verdt ei forsøk! Masse lykke til med nytt forsøk på nyåret! Prøv å nyte desember og juleforberedelsane no. Klem:)

Da har jeg brukt progynova en uke, UL mandag 7.jan ;) Vi har 1 fryseegg, håper inderlig det blir en liten baby ;)

Å det er St.Olavs jeg hører til ja, glemte å svare på det :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dag 11 i dag, UL i morgen ;) Masse mitt fryseegg være ett gullegg som gir resultater ;) Kjempe spendt nå. Går på progynova, begynner på utrogestan etterhvert :)

Så spennende da! Dette bør bare være gullegget ja:D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Blir innsett på fredag om egget overlever opptining :) Begynte på utrogestan i går ;)

masse lykke til!! :)

Lykke til! :)

Lykke til!!! :)

Egget overlevde ikke opptining, så må begynne fra start :'(

Egget overlevde ikke opptining, så må begynne fra start :'(

nei :( ikke slik det skulle bli....forstår skuffelsen, men neste gang skal jo spiren sitte :D

å nei!! Det var trist!
Sender deg en trøste klem!!

Back
Topp