Skravletråd lag GUL

Trener dere noe spes?
Jeg går bare vanvittig mye tur i skog og mark + til og fra jobb/bhg.
Starter hver dag med og gå til bhg (30min) for og levere unger, så 30min til for og komme meg på jobb.
Imorgen har jeg fri, så da er plana en liten fjelltur når unga er sendt i bhg

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jepp :) og veiing på lørdag. Er lov å veie seg fredag også hvis det var ønskelig :) vi skal klarer utfordringen :D skal vi ikkje? :D
Jeg er kjempe klar!! :D
Er egentlig utrolig dårlig på å drikke vann, men har hatt med meg vannflaska rundt i dag, og har jammen drukket over 2 liter! Og godisspising har jeg bestemt meg for å kutte ut :)
Så nå er jeg klar for i morra!!!
Bare litt dumt med de treningsutfordrinene for de må jeg ta i tillegg til turer på treningssenteret...
 
Jeg liker å jogge i skogen, men jeg fikk en bråstopp på sensommeren pga vondt angel.
Medlemskapet mitt på treningssenteret begynte å løpe fra november (frøs det under svangerskapet, og første del av permisjonen), men i går var første dagen der etter oppholdet :)
Satser på det blir mer trening der fremover :)
 
Jeg er kjempe klar!! :D
Er egentlig utrolig dårlig på å drikke vann, men har hatt med meg vannflaska rundt i dag, og har jammen drukket over 2 liter! Og godisspising har jeg bestemt meg for å kutte ut :)
Så nå er jeg klar for i morra!!!
Bare litt dumt med de treningsutfordrinene for de må jeg ta i tillegg til turer på treningssenteret...

Men de treningsutfordringene er gjort kjapt unna :) eg holder på med 4 av øvelsene hver dag. Og det går fort unna :) eg tar abs'en :)
 
Trener dere noe spes?
Jeg går bare vanvittig mye tur i skog og mark + til og fra jobb/bhg.
Starter hver dag med og gå til bhg (30min) for og levere unger, så 30min til for og komme meg på jobb.
Imorgen har jeg fri, så da er plana en liten fjelltur når unga er sendt i bhg

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Eg e aleine mamma på fulltid, så har aldri tid til å gå å trene på treningsenteret. Men tar forskjellige mage, rumpe, lår øvelser hjemme. Bruker wii'en til trening. F.eks tennis og boksing :) eller skal eg bli mye flinkere å gå tur. Ta meg ein times fort gange når eg leverer i barnehagen :)
 
No e vi etter det eg kan se 7 av 12 stk som har meldt oss på utfordringen. :) og det e jo veldig bra. Men hadde jo vært kjekt å ha med alle :D hvis dere andre også vil være med må dere melde dere på seinest i måren kveld :)
 
Kanskje ikke alle er her inne så ofte :-/
Jeg har sett igjennom denne tråden og vekttråden vår, og ser ut som vi mangler 3 personer... Håper alle er klar for start i morgen! :)
 
Kanskje ikke alle er her inne så ofte :-/
Jeg har sett igjennom denne tråden og vekttråden vår, og ser ut som vi mangler 3 personer... Håper alle er klar for start i morgen! :)
Jeg så ikke veietråden før nå, men da har jeg lagt inn og meldt meg på ukesutfordringen:)
 
Noen som vil fortelle litt om seg selv?


Jeg er 32år, mamma til 2 på 3 og 4år.
Jobber mye og bruker mye av fritiden på å gå tur.
Har gått ned 50kg til nå, og har fortsatt en 7-8kg igjen før jeg er fornøyd, håper å klare de med hjelp av slankekrigen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det var lurt :) så flink du er som har gått ned så mye!!

Jeg er 29 år, samboer og sammen har vi verdens fineste jenter på 3,5 og 1,5 år. Jobber i barnehage og holder mye på med håndarbeide av ulike slag, feks hekle, strikke, sy, scrappe. Har en drøm om å kunne kalle løping og trening som en hobby, så satser på at slankekrigen gir det ekstra sparket bak for å komme i gang. Vil helst ned 20 kg, men det høres fryktelig vanskelig og uoppnåelig ut, så prøver å sikte meg inn mot ned 10 kg i første omgang. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere!
 
Mmm. Da såg godt ut :) vil du dele oppskrift :D
Så klart :)
Til scampiene brukte jeg denne oppskriften: http://dinmat.no/Marinerte-scampi

Og dressingoppskriften fant jeg opp i går, jeg syns den var utrolig god! Så kommer nok til å lage den igjen snart:)
Den kan brukes som saus og dip også :p

1 beger Crème Fraiche
1/2 cup maggi kylling fond
1/2 rød chilli
1/2 charlottløk
2 hvitløkfedd
Litt sitronsaft (1/4 sitron)
Smak til med estragon, salt og pepper.
Nammi! :p

Og en enkel salat med ost og cherrytomater :)


Jeg bryr meg lite om kalorier, vil spise meg mett...
Så kommer til å fokusere på lite karbohydrater fremover :)
 
Så klart :)
Til scampiene brukte jeg denne oppskriften: http://dinmat.no/Marinerte-scampi

Og dressingoppskriften fant jeg opp i går, jeg syns den var utrolig god! Så kommer nok til å lage den igjen snart:)
Den kan brukes som saus og dip også :p

1 beger Crème Fraiche
1/2 cup maggi kylling fond
1/2 rød chilli
1/2 charlottløk
2 hvitløkfedd
Litt sitronsaft (1/4 sitron)
Smak til med estragon, salt og pepper.
Nammi! :p

Og en enkel salat med ost og cherrytomater :)


Jeg bryr meg lite om kalorier, vil spise meg mett...
Så kommer til å fokusere på lite karbohydrater fremover :)

Da skal prøves. :) eg har gått mye på lavkarbo dietter og det funker dårlig på meg i grunn. Så no skal eg fokusere litt på kalori inntakk og kaloriforbrenning. I følge appen min fikk eg beskjed at eg har spist alt for lite i dag :/ eg burde komme meg opp på minst 1200 kalorier men eg har bare spist 495 i dag. Og forbrent 376 med trening. Eg har jo spist alle måltider, bare sunne måltider. Men det positive som kom opp var at hvis eg fortsatte slik ville eg vege 94 kg om 5 uker :D det e reduksjon på 11 kg det :D det e motiverende det!! :D
 
Det var lurt :) så flink du er som har gått ned så mye!!

Jeg er 29 år, samboer og sammen har vi verdens fineste jenter på 3,5 og 1,5 år. Jobber i barnehage og holder mye på med håndarbeide av ulike slag, feks hekle, strikke, sy, scrappe. Har en drøm om å kunne kalle løping og trening som en hobby, så satser på at slankekrigen gir det ekstra sparket bak for å komme i gang. Vil helst ned 20 kg, men det høres fryktelig vanskelig og uoppnåelig ut, så prøver å sikte meg inn mot ned 10 kg i første omgang. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere!

Har også ønske å å ned 20 kg. Da er jeg nede på som normal vektig i BMI.
Har satt meg "små" delmål på å gå ned 5 kg om gangen.
Tenke å unne meg et nytt klesplagg for hvert mål jeg når :)
 
Da skal prøves. :) eg har gått mye på lavkarbo dietter og det funker dårlig på meg i grunn. Så no skal eg fokusere litt på kalori inntakk og kaloriforbrenning. I følge appen min fikk eg beskjed at eg har spist alt for lite i dag :/ eg burde komme meg opp på minst 1200 kalorier men eg har bare spist 495 i dag. Og forbrent 376 med trening. Eg har jo spist alle måltider, bare sunne måltider. Men det positive som kom opp var at hvis eg fortsatte slik ville eg vege 94 kg om 5 uker :D det e reduksjon på 11 kg det :D det e motiverende det!! :D
Men fortsetter du med så lite kaloriinntak ender det jo, desverre, bare med at forbrenninga går i dvale og tviholder på de kaloriene den får inn og dermed kiloene.
Ville nok ligget på et Moderat inntak på 11-1200kcl, for og holde forbrenning ved like.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp