**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Æ å :)
Kati kjæm du på Augustforumet da....æ vente jo på dæ å Lykkeliten :)

Det er jo helt utrolig om både du, Anonym og jeg skal inn på august nå. Da må bare Sara komme etter!!! <3 Hun kan muligens rekke det nå, så jeg håper hun har fått full klaff og termin helt i slutten av august.

Anonym regner jeg egentlig med at får den ordentlige positive ganske så snart nå. :D

Gratulerer til alle gravide! Kjente jeg ble veldig gla på deres vegne. Men også veldig lei meg :-( Nå ønsker jeg virkelig å være gravid!!! :-/ Teite kroppen min. Vil ha crinone for å forlenge lutealfasen min..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det er jo helt utrolig om både du, Anonym og jeg skal inn på august nå. Da må bare Sara komme etter!!! <3 Hun kan muligens rekke det nå, så jeg håper hun har fått full klaff og termin helt i slutten av august.

Anonym regner jeg egentlig med at får den ordentlige positive ganske så snart nå. :D
Krysse fingran for at Sara havne på August å ja :) D hadd vorre koselig :)

Jeg var bare "snoker" på BV da det skjedde, det var jo før jeg ble aktiv. Synes det var så utrolig trist. Håper virkelig hun får et flott svangerskap denne gangen her og en spire som sitter hele veien til termin. :)

Det som skjedde er egentlig bare siste kapittel.
Jeg pratet endel med henne med min andre bruker på "vi som har prøvd lenge" forumet sist jeg var prøver.
Hun er ei fantastisk jente

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det som skjedde er egentlig bare siste kapittel.
Jeg pratet endel med henne med min andre bruker på "vi som har prøvd lenge" forumet sist jeg var prøver.
Hun er ei fantastisk jente

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, jeg skjønte at det var mye mer, men jeg har ikke snoket noe mer enn det siste som skjedde. Hun virket veldig flott da, og jeg var veldig imponert over hvordan hun klarte å dele så mye på en så fin måte, midt opp i en så vanskelig og vond periode. Hun virker utrolig sterk, så jeg ble utrolig glad da jeg så at testen hennes er sterkere enn min i dag. :)

Avhengig av når jeg hadde el... Kanskje aug. Kanskje 1.9

Lykkeliten :)
Kossn va d me jente/guttesædcellan igjæn??? ;)
E dæm like rask å like levedyktig :)

Lykkeliten :)
Kossn va d me jente/guttesædcellan igjæn??? ;)
E dæm like rask å like levedyktig :)

Ja. Når de har gjort opptelling i forhold til når folk hadde sex i forhold til EL (og da har de kartlagt EL ved å måle flere hormoner i urinprøve daglig hos kvinnene) så fant man ingen forskjell i antall jente- eller guttebabyer avhengig av tidspunkt for sex i forhold til EL. :)

Ja. Når de har gjort opptelling i forhold til når folk hadde sex i forhold til EL (og da har de kartlagt EL ved å måle flere hormoner i urinprøve daglig hos kvinnene) så fant man ingen forskjell i antall jente- eller guttebabyer avhengig av tidspunkt for sex i forhold til EL. :)
Takk for svar :) Du e altså et levende gravid orakel :D

Takk for svar :) Du e altså et levende gravid orakel :D

Tja. Jeg har bare lest altfor mye de siste månedene. :p

Tok det forresten opp med legen min og, hun hadde også hørt at studier ikke klarte å vise teorien om at jentesædcellene lever lenger, men det er en seiglivet myte.

Jeg har jo babycomp måler, det er ganske gøy :-) Den viser størst sansynlighet for jente/gutt. De dagene før eggløsning, er det størst sjangse for gutt, dagen før/og eggløsningsdagen er det størst sjangse for jente :) For meg er det akkurat det samma da, begge deler er VELDIG velkomment :-D

Jeg har jo babycomp måler, det er ganske gøy :) Den viser størst sansynlighet for jente/gutt. De dagene før eggløsning, er det størst sjangse for gutt, dagen før/og eggløsningsdagen er det størst sjangse for jente :) For meg er det akkurat det samma da, begge deler er VELDIG velkomment :-D

Nettopp det jeg mente med at "myten er seiglivet". Det finnes ingen dokumentasjon for dette, men allikevel er det mange som mener at det er sånn. Tvert i mot viser studier at det er like stor sannsynlighet for jente som gutt helt uavhengig av tidspunkt for sex i forhold til EL. :)

Spysjuka.. Har pendlet mellom do og sofa i hele dag. Takk for Netflix!!

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp