Stemme det, neste gang ska vi ikke flytt tebake!!!!Det er nok forskjellig fra person til person. Ja, neste skal sitte. Vi skal jo ikke flytte tilbake til FS med en gang igjen.
*Taster på app på mobilen*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemme det, neste gang ska vi ikke flytt tebake!!!!Det er nok forskjellig fra person til person. Ja, neste skal sitte. Vi skal jo ikke flytte tilbake til FS med en gang igjen.
*Taster på app på mobilen*
Innom og heier på deg!![]()
![]()
Gode nyheter :-D SÅ BRA!!! Jeg ringte til gynekologen nå, så kom bare til resepsjonen. Så gynekologen skal ringe meg ila dagen!PP 6, 5 dpo
Jeg ringte fastlegen jeg. Jeg kom gjennom veldig kjapt. Det er ofte telefonkø i det de åpner, så i dag hadde jeg flaks, og ble satt over, fastlegen hadde ikke pasienter så tidlig. Så jeg fikk snakke med henne. Siden egget mitt løsnet tidlig, og jeg da får EL-termin 26.8 og sjanse på å rekke bhg-opptaket denne syklusen (om jeg ikke går 6 dager over termin) så synes fastlegen vi skal gjøre ett forsøk med Crinone akkurat denne syklusen. Så får vi helle lage en videre ordentlig plan i januar om det ikke funker (eller om egget ikke ble befruktet denne gangen). Så da ringer hun inn resept til apoteket når det åpner (så det har hun nok gjort nå snart, for apoteket åpnet kl. 08:30), og så har vi avtalt oppfølgingstime i januar.
JEG HAR FÅTT CRINONE! <3
Nå er jeg så glad. Så da drar jeg til apoteket nå snart. Jippi! Da begynner jeg med Crinone i dag, 5 dpo, og håper det holder, og så håper jeg egget er befruktet og på vei ned til livmoren. Oj oj oj. For en god start på denne dagen!![]()