**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ja, men han liker å variere... Jeg sagt at det stresser meg :p Så vi har blitt enige om at han må komme inni meg. So much for å ikke tenke på det liksom :p

Hihi.. Grei avtale det da. Det er jo enklere å ha en "fast avtale" selv om dere ikke skal tenke sånn aktivt på det? :)

Vi også liker å variere litt i senga, så jeg har ikke stresset med aksjeinnlegg utenom fra sånn.. CD 9-10 og til etter EL er helt sikkert over. Men nå ser det jo ut som EL kanskje har vært på CD 10 og heldigvis var det første dagen med aksjeinnlegg denne sykulsen. Så vi holdt kanskje på å misse EL fordi vi drev med andre sengeaktiviteter. Så nå tror jeg kanskje at med en gang tr er ute av hus så får vi legge inn alle aksjer på riktig sted frem til det er 100 % sikkert at EL er over. :p ;)

Håper jeg får svar på blodprøven min i morgen !! Tok blodprøve på tirsdag. Vet ikke om jeg håper den sier at eggløsning har vært.. eller om jeg håper den sier den ikke har vært. Dersom den har vært er jo kroppen min veldig rar, med en lutealfase på 4 dager..

Her kom el før beregning også, så er faktisk 9dpo i dag, tror jeg! Men kommer ikke til å teste før neste uke, som jeg først regna IKM dato, men regner med tanta kommer, eller at det ikke var el likevel, og jeg får en superlang syklus som forrige gang! Regner vel med det siste, og regner absolutt ikke med å være gravid, men det er nå litt spennende dager fremover likevel!! :)

Da regner jeg med at jeg er 3 dpo. Stigende temp fremdeles. Jeg sjekket alle de gamle grafene mine. Jeg har aldri hatt høyere temp enn 36,5 før EL og de gangene den har gått opp til 36,5 så er det kun 1 dag (en liten topp). Så denne 3-dagers klatringen har jeg kun hatt dpo (nå har jeg hatt to dager 36,5 og så i dag 36,7).

Jeg skal til gynekologen i morgen, klarer nesten ikke å vente. Ringte dem for å høre om de hadde en ledig time i dag (avbestilling/sykdom - alltid en mulighet), men det hadde de ikke. UTÅLMODIG! Så da blir det i morgen.

UTÅLMODIG! Jeg vil til gynekologen.

Forresten, med EL for 3 dager siden så har jeg EL-termin 26. august. Da kan jeg kanskje rekke barnehageopptaket allikevel. Om jeg føder innen 5 dager på overtid. Oj. De kan nesten bli litt for spennende i august neste år det. Men det kan jo endres allerede ved UL da, når terminen flyttes.

Jeg hadde egentlig trodd at jeg skulle gi opp barnehageopptaket jeg.

Æ e heim t hu mor,så æ ska test når æ kjæm heim på onsdag morgen, om itj tanta har komme da:) Skal ha mens idag, men ikke komme nå enda....

Æ e heim t hu mor,så æ ska test når æ kjæm heim på onsdag morgen, om itj tanta har komme da:) Skal ha mens idag, men ikke komme nå enda....

Hvordan klarer du å vente så lenge? :eek:

UTÅLMODIG! Jeg vil til gynekologen.

Forresten, med EL for 3 dager siden så har jeg EL-termin 26. august. Da kan jeg kanskje rekke barnehageopptaket allikevel. Om jeg føder innen 5 dager på overtid. Oj. De kan nesten bli litt for spennende i august neste år det. Men det kan jo endres allerede ved UL da, når terminen flyttes.

Jeg hadde egentlig trodd at jeg skulle gi opp barnehageopptaket jeg.
Hei du!
Ta en titt her:
http://forum.babyverden.no/threads/se-hvem-som-vant-topp-100-november.1665674/

Du har vunnet et navnesmykke fra Chanti.no
Send mail til janet.usken@sandviks.com med navn, nick, adresse og hva du vant for å motta premien din! :D

JEG VIL HA MENSEN!!! Eller ikke.. Aller helst vil jeg være gravid, men å drive å tease med å komme for så å ikke komme er bare dårlig gjort.. Ustabil i humøret blir jeg også.. Dritt...

Ellers... Gleder dere dere til jul? :)

JEG VIL HA MENSEN!!! Eller ikke.. Aller helst vil jeg være gravid, men å drive å tease med å komme for så å ikke komme er bare dårlig gjort.. Ustabil i humøret blir jeg også.. Dritt...

Ellers... Gleder dere dere til jul? :)

Jeg gleder meg til jul. Akkurat nå håper jeg jo at jeg skal være gravid og gå rundt og stråle som en sol hele julen. :p Men jeg gleder meg uansett, elsker julen.

Jeg gleder meg til jul. Akkurat nå håper jeg jo at jeg skal være gravid og gå rundt og stråle som en sol hele julen. :p Men jeg gleder meg uansett, elsker julen.

Jeg og!! Er så deilig med julelukter og julesmaker, juletre og kos. Hvilke juletradisjoner har du? :)

Jeg og!! Er så deilig med julelukter og julesmaker, juletre og kos. Hvilke juletradisjoner har du? :)

Tja. Alle tradisjonene. :p

Vi pleier å pynte og bake siste tiden før jul, og så har vi julegrøt, kirken og ribbe på juleaften, og så har vi gjerne brunch på 1. juledag, et par familieselskaper i romjulen og så hyttetur med venner på nyttårsaften/slutten av romjulen.

Nå som det er advent har jeg lille kubbelys spredd rundt i stua, og adventsstaken med 1 tent lille lys, i tillegg til sånn elektronisk adventsstake i vinduet og adventsstjerne i vinduet. Vi har også en lysslynge i en busk ved innkjørselen til huset vårt. Mangler bare snøen ute. Også har jeg kjøpt kongerøkelse, men jeg har ikke sånn røkelsesstativ. Jeg har veldig lyst på ett i hvitt glass som jeg fant på en blogg, men det stod ikke hvor det var fra. Så jeg får vel lete etter det. Synes røkelseslukten er skikkelig julelukt.

Også har jeg en del julecder som jeg pleier å høre på når det nærmer seg jul. :D Har kjøpt flax-lodd-kalender i år. Jeg hadde pakkekalender så lenge jeg bodde hjemme, men har ikke helt funnet på noen kalender nå som vi er voksne. Blir vel ikke helt før vi har barn kanskje.

Du da?

Last edited:
Denne synes jeg var så fin. :) Men har ikke peiling på hvordan jeg skal finne noe som ligner.

cimg0478.jpg

Tja. Alle. :p

Vi pleier å pynte og bake siste tiden før jul, og så har vi julegrøt, kirken og ribbe på juleaften, og så har vi gjerne brunch på 1. juledag, et par familieselskaper i romjulen og så hyttetur med venner på nyttårsaften/slutten av romjulen.

Nå som det er advent har jeg lille kubbelys spredd rundt i stua, og adventsstaken med 1 tent lille lys, i tillegg til sånn elektronisk adventsstake i vinduet og adventsstjerne i vinduet. Vi har også en lysslynge i en busk ved innkjørselen til huset vårt. Mangler bare snøen ute. Også har jeg kjøpt kongerøkelse, men jeg har ikke sånn røkelsesstativ. Jeg har veldig lyst på ett i hvitt glass som jeg fant på en blogg, men det stod ikke hvor det var fra. Så jeg får vel lete etter det. Synes røkelseslukten er skikkelig julelukt.

Også har jeg en del julecder som jeg pleier å høre på når det nærmer seg jul. :D Har kjøpt flax-lodd-kalender i år. Jeg hadde pakkekalender så lenge jeg bodde hjemme, men har ikke helt funnet på noen kalender nå som vi er voksne. Blir vel ikke helt før vi har barn kanskje.

Du da?

Så koselig!! :) Har i grunn noen av de samme tradisjonene som deg før jul. Da pynter vi litt sånn nå og da, satte frem adventsstaken med lys i går. En julestjerne i vinduet som lyser, og egentlig en adventstake i vinduet, men den har jeg ikke funnet i år. Også pynter vi pepperkakehus, lager litt julepynt og leser juleeventyr. På lille julaften spiser vi grøt og pynter juletre. På julaften ser vi på NRK1 hele dagen og spiser pinnekjøtt til middag og karamellpudding til dessert. I romjulen er det familiebesøk og nyttårsaftenen blir tilbragt i sofaen. Hehe.. Dritkjedelige på nyttårsaftenen, men det er så innmari stress med den dagen syns jeg. Syns desember er en fantastisk måned hvor det gis tid og rom for å tenke på andre :)

Denne synes jeg var så fin. :) Men har ikke peiling på hvordan jeg skal finne noe som ligner.

cimg0478.jpg

Den var fin!!! Vi har den tre konger røkelsesstativet fra apoteket. De er så tradisjonelle og fine syns jeg :) Kremmerhuset og feel har hatt stativ til røkelse. Prøv også bolina.no?!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp