**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Æ tenke på det samme.....snart får vi nok hør om en baby som søv heile natta, null barselståra,for aillt e bærre rosenrødt ;)
Hihi helt sikkert! Så har hu mista graviditetskiloene innen desember er omme;-)

Det må være litt slitsomt å skulle være så perfekt hele tiden. Det synes i alle fall jeg:)

Hihi helt sikkert! Så har hu mista graviditetskiloene innen desember er omme;-)
Hvilke babykilo? Jenta så jo ut som om hun var 4 mnd på vei når hun var et par uker fra termin :P

Hvilke babykilo? Jenta så jo ut som om hun var 4 mnd på vei når hun var et par uker fra termin :p
Haha de få kiloene hun gikk opp da :-) Leste på kommentarfeltet at det var rundt ti kilo, men ikke vet jeg :-P Og ikke vet jeg hva som er normalt heller..

Haha de få kiloene hun gikk opp da :) Leste på kommentarfeltet at det var rundt ti kilo, men ikke vet jeg :p Og ikke vet jeg hva som er normalt heller..
Hun ser bedre ut enn noen gang spør du meg, hun kledde de 10 kg veldig godt i så fall.

Hørte på radioen at det var folk og stalka rundt sykehuset i Skien for å se etter bilen hennes! :P Haha ille!

Haha de få kiloene hun gikk opp da :-) Leste på kommentarfeltet at det var rundt ti kilo, men ikke vet jeg :-P Og ikke vet jeg hva som er normalt heller..

Normalt er vel 12. Altså, medisinsk normalt. 20-40 skjer også...

Jeg tenker at hun ikke lever et perfekt liv, men at blogging om virkelighetens utfordringer er litt kjipt og trekker få lesere. Med mindre man gjør som forfatteren bak casakaos, forteller om livets utfordringer med en snert av humor. Men hun møter jo kritikk hun også.. ;)

Det synes ikke at hun har gått opp 10 kilo hvert fall. :-) Her er hun 6 måneder på vei:

1385497596157.jpg

*Taster på app på mobilen*

Tenk å ha en sånn kropp da:) Slik ser ikke min ut:)

Ikke min heller. Vil helst ha litt mage når jeg er 6 måneder på vei jeg da. :-) Men skjønner at det er individuelt hvordan gravidmage man har.

Ikke min heller. Vil helst ha litt mage når jeg er 6 måneder på vei jeg da. :) Men skjønner at det er individuelt hvordan gravidmage man har.

Enig med du!

Der sovnet endelig minien:) han har vært veldig syk de siste dagene, men nå begynner han å komme seg:)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp