**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
God kveld jenter

Jaja, skal man opp og lage noen julegaver da?

Deilig med slike dager:) Det meste av tingene du skulle ha gjort springer sikkert ikke sin vei:)
Nå nei du, husarbeidet ligg å vente, så det ska æ ta imårra :) Skoilla ønska det sprang sin vei,men det ligg nok der :p

God morgen jenter:) i natt har jeg lagt våken med syke mine. Mannen har lagt ved siden av og snorket.har tvingt mannen til å være hjemme med mini i dag og synes virkelig at han burde vært våken med han i natt. Hva skal vi egenlig med disse mannfolka? . Hilsen trøtte, premenstruelle meg som snart skal på jobb
Håper dere andre har hatt en god natt

God morn :)
Her har vi hatt ei god natt,mått vekk ongan kl 7, for vi skoill på foreldresamtale i bhagen kl 8 :)
I dag ska det ryddes,vaskes å handles :)
Ha en fin dag,damer :)

Da har fotballfruen født å fått ei datter ved navn Nalia...å aillt e sååååå perfekt,til å med fødseln,uten smertestillende å sting :) Må værra godt å ha det så perfekt heile tia ;)

Jeg har født to ganger uten smertestillende, og siste uten sting. Første "bare noen pyntesting".

Det er fint med sånne fødsler, ja.

Men livet mitt ellers er ikke like perfekt....

Da har fotballfruen født å fått ei datter ved navn Nalia...å aillt e sååååå perfekt,til å med fødseln,uten smertestillende å sting :) Må værra godt å ha det så perfekt heile tia ;)
Alt er jo perfekt med den dama der :p Noen som har det altså. Hihi

Må være ganske slitsomt å ha det så perfekt hele tia :-P

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp