Molly
Med lille spira i magen <3
Hihi helt sikkert! Så har hu mista graviditetskiloene innen desember er omme;-)Æ tenke på det samme.....snart får vi nok hør om en baby som søv heile natta, null barselståra,for aillt e bærre rosenrødt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi helt sikkert! Så har hu mista graviditetskiloene innen desember er omme;-)Æ tenke på det samme.....snart får vi nok hør om en baby som søv heile natta, null barselståra,for aillt e bærre rosenrødt![]()
Hvilken film? Koselig.Gler mæ, ska på kino me en arbeidskollega i dag![]()
Hvilke babykilo? Jenta så jo ut som om hun var 4 mnd på vei når hun var et par uker fra terminHihi helt sikkert! Så har hu mista graviditetskiloene innen desember er omme;-)
Haha de få kiloene hun gikk opp daHvilke babykilo? Jenta så jo ut som om hun var 4 mnd på vei når hun var et par uker fra termin![]()
Hun ser bedre ut enn noen gang spør du meg, hun kledde de 10 kg veldig godt i så fall.Haha de få kiloene hun gikk opp daLeste på kommentarfeltet at det var rundt ti kilo, men ikke vet jeg
Og ikke vet jeg hva som er normalt heller..
Skjer vel ikke så mye i SkienHun ser bedre ut enn noen gang spør du meg, hun kledde de 10 kg veldig godt i så fall.
Hørte på radioen at det var folk og stalka rundt sykehuset i Skien for å se etter bilen hennes!Haha ille!
Haha de få kiloene hun gikk opp daLeste på kommentarfeltet at det var rundt ti kilo, men ikke vet jeg
Og ikke vet jeg hva som er normalt heller..
Tenk å ha en sånn kropp daDet synes ikke at hun har gått opp 10 kilo hvert fall.Her er hun 6 måneder på vei:
Vis vedlegget 41339
*Taster på app på mobilen*
Ikke min heller, men jeg jobber ikke som henne for å få en sånn kropp hellerTenk å ha en sånn kropp daSlik ser ikke min ut
![]()
Tenk å ha en sånn kropp daSlik ser ikke min ut
![]()
Hvilken film? Koselig.
Ja, bra film og bra bok
- Vi såg The Hunger games - catching fire
Kjæmpebra film!!
Enig med du!Ikke min heller. Vil helst ha litt mage når jeg er 6 måneder på vei jeg da.Men skjønner at det er individuelt hvordan gravidmage man har.
*Taster på app på mobilen*
Den så jeg i helga. Kjempe bra ja!!
- Vi såg The Hunger games - catching fire
Kjæmpebra film!!
Heilt enigJa, bra film og bra bok![]()