**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Håpe dokk aill sammen flytte t August :) Speinnanes å følg med :)

Vet egentlig det, har testet || senere enn 12 DPO før..

Ja. Vi får vel bare vente og se. Nok en gang. Forbannet mye venting når vi gjerne skulle sett at du hadde svaret ditt i dag. <3

*Taster på app på mobilen*

Menstermin 27. juli, EL-termin 2. august, og førstegangsfødende. Så da flytter jeg nok inn på august altså. :) Men om Sara og du er på juli så må vi lage en skravletråd der, så skal jeg holde meg til menstermin når jeg er på besøk der. :D

Sent from my iPad using BV Forum
Er også førstegangsfødene, så regner med jeg går over tida og ender opp godt inn i august :P

- Taster med appen -

Æ har gått 14 daga overtid med aill 3!!!!! Neste gang håpe æ å få PÅ termin asså :)

Ja
Jeg har litt ambivalent forhold til kvalmen nå. Jeg har brekt meg sikkert ti ganger i ettermiddag. Og jeg har lest at de som blir tidlig kvalm i svangerskapet er det i snitt også veldig langt ut i svangerskapet. Og i så fall kan dette bli litt i overkant. Ligger på sofaen nå, for jeg blir kvalm av bevegelse. Og jeg måtte skifte for stram bukse på magen var forferdelig. Nesten så jeg håper dette er omgangssyke, men at jeg allikevel er gravid. :p Snakk om å være ambivalent ja.
Håper du er gravid, men ikke at du skal slite med veldig mye kvalme i så fall. Jeg vet at det er verdt det når babyen er født, men noen slipper jo kvalmen helt. De aner ikke hvor heldige de er... Kvalme i svangerskapet er virkelig helt pyton, DET kan jeg skrive under på! Har hatt det i begge mine, og det er en av grunnene til at det blir en etterpåklatt her om vi lykkes. Jeg har rett og slett ikke orket tanken på en runde til med kvalme før nå... Men nå er det blitt litt sånn, NÅ ELLER ALDRI, pga både min og mannens alder. Gruer meg veldig til uke 6-14, da jeg er rimelig sikker på at de ukene blir alt annet enn hyggelige :-( Nå kunne jeg tenkt meg positiv test om ca tre-fire uker, og så skulle jeg gjerne spolt 10 uker fram :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har åpnet bukseknappen, for jeg er så oppblåst (og luftig ja...) at det ikke er særlig behagelig å ha den lukket...

Vag på lukter tror jeg også at jeg er, og bare sånn passe uvel/kvalm.

Blør ikke, og minner meg selv på sist syklus hvor jeg ikke fikk mens før 17 dpo. Ingen grunn til å tro på noe her. Jeg bare er typisk dpo
Synes dette høres lovende ut jeg :-)

Æ trur både Sara å Lykkeliten havne på Juli ilag æ :)

Skjedde ikke med meg, førstemann var prematur, så man vet aldri...

Da vil jeg heller gå over tida :) Akkurat som om man kan velge det :P Når knøttet mener det skal ut, så kommer det ut!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp