Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håpe dokk aill sammen flytte t AugustSpeinnanes å følg med
![]()
Ok. Noen ganger har man jo ikke nok hcg så tidlig da. Selv om jeg skjønner godt at du forventer det. Prøve å ha is i magen litt til?
*Taster på app på mobilen*
Håpe dokk aill sammen flytte t AugustSpeinnanes å følg med
![]()
Kainn jo hend d blir JuliHadde egentlig et håp om juli, med mistet troen på den.
Så kanskje august, da
Vet egentlig det, har testet || senere enn 12 DPO før..
Jaaaa,Juli hadd vorre fintJeg håper fortsatt at Anonym og Sara skal til juli jeg.
*Taster på app på mobilen*
Er også førstegangsfødene, så regner med jeg går over tida og ender opp godt inn i augustMenstermin 27. juli, EL-termin 2. august, og førstegangsfødende. Så da flytter jeg nok inn på august altså.Men om Sara og du er på juli så må vi lage en skravletråd der, så skal jeg holde meg til menstermin når jeg er på besøk der.
Sent from my iPad using BV Forum
Er også førstegangsfødene, så regner med jeg går over tida og ender opp godt inn i august
- Taster med appen -
Æ har gått 14 daga overtid med aill 3!!!!! Neste gang håpe æ å få PÅ termin asså![]()
Håper du er gravid, men ikke at du skal slite med veldig mye kvalme i så fall. Jeg vet at det er verdt det når babyen er født, men noen slipper jo kvalmen helt. De aner ikke hvor heldige de er... Kvalme i svangerskapet er virkelig helt pyton, DET kan jeg skrive under på! Har hatt det i begge mine, og det er en av grunnene til at det blir en etterpåklatt her om vi lykkes. Jeg har rett og slett ikke orket tanken på en runde til med kvalme før nå... Men nå er det blitt litt sånn, NÅ ELLER ALDRI, pga både min og mannens alder. Gruer meg veldig til uke 6-14, da jeg er rimelig sikker på at de ukene blir alt annet enn hyggelige :-( Nå kunne jeg tenkt meg positiv test om ca tre-fire uker, og så skulle jeg gjerne spolt 10 uker framJa
Jeg har litt ambivalent forhold til kvalmen nå. Jeg har brekt meg sikkert ti ganger i ettermiddag. Og jeg har lest at de som blir tidlig kvalm i svangerskapet er det i snitt også veldig langt ut i svangerskapet. Og i så fall kan dette bli litt i overkant. Ligger på sofaen nå, for jeg blir kvalm av bevegelse. Og jeg måtte skifte for stram bukse på magen var forferdelig. Nesten så jeg håper dette er omgangssyke, men at jeg allikevel er gravid.Snakk om å være ambivalent ja.
Begge før termin her, en av dem var prematur, og det håper jeg IKKE skjer igjen! Litt før termin er ok daUff stakkars, det må være jævlig.
Jeg har fått en på termin, og en 2 uker før.
Itj så jævlig egentlig,for æ har utrolig lette svangerskap...d verste e at folk maaaase om når babyn ska komUff stakkars, det må være jævlig.
Jeg har fått en på termin, og en 2 uker før.
Skjedde ikke med meg, førstemann var prematur, så man vet aldri...Er også førstegangsfødene, så regner med jeg går over tida og ender opp godt inn i august
- Taster med appen -
Synes dette høres lovende ut jegJeg har åpnet bukseknappen, for jeg er så oppblåst (og luftig ja...) at det ikke er særlig behagelig å ha den lukket...
Vag på lukter tror jeg også at jeg er, og bare sånn passe uvel/kvalm.
Blør ikke, og minner meg selv på sist syklus hvor jeg ikke fikk mens før 17 dpo. Ingen grunn til å tro på noe her. Jeg bare er typisk dpo
V va 3400 å 49 , J va 3600 å 52 å K va 3100 å 49Dere med barn fra før, fikk dere stor eller små barn?
Vi fikk små. Begge var under 3 kg, og under 50 cm
Da vil jeg heller gå over tidaSkjedde ikke med meg, førstemann var prematur, så man vet aldri...
Sent from my iPhone using BV Forum