**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
August er fint det også :-) Her blir det slutten på
august om det klaffer denne pp.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde vært hyggelig om vi er mange som flytter til august. :-)

Jeg er drit lei.
Svake tester, og så negativ.
Symptomer som lurer meg.
Orker ikke mer, har mest lyst til å gå i hi.
Er sur, trist og lei.

Gleder meg nesten til TR kommer på fredag/lørdag..

Fikk du negativ nå i kveld? :(

Kan fortsatt være for tidlig da.

Jeg har åpnet bukseknappen, for jeg er så oppblåst (og luftig ja...) at det ikke er særlig behagelig å ha den lukket...

Vag på lukter tror jeg også at jeg er, og bare sånn passe uvel/kvalm.

Blør ikke, og minner meg selv på sist syklus hvor jeg ikke fikk mens før 17 dpo. Ingen grunn til å tro på noe her. Jeg bare er typisk dpo

Jeg har åpnet bukseknappen, for jeg er så oppblåst (og luftig ja...) at det ikke er særlig behagelig å ha den lukket...

Vag på lukter tror jeg også at jeg er, og bare sånn passe uvel/kvalm.

Blør ikke, og minner meg selv på sist syklus hvor jeg ikke fikk mens før 17 dpo. Ingen grunn til å tro på noe her. Jeg bare er typisk dpo

Synes det høres spennende ut jeg. Vil så gjerne på dine vegne.

hCG og LH-hormonet er veldig like.
En g-test slår ut bare ved en graviditet, mens veldig mange el-tester vil også slå ut ved en graviditet..

Det har jeg fått med meg, men MÅ de slå ut? Er jo to forskjellige tester og to forskjellige hormoner. Lurte på det nå. :-)

Må ikke nei, det er derfor det ikke er noe poeng å teste med el test egentllig.

Er den positiv vet du ikke om det er hcg eller lh som gjør det, og må dobbeltsjekke med en g-test
Er den negativ vet du ikke om det er fordi den ikke slår ut eller fordi du ikke er gravid, så du må dobbeltsjekke edm en g-test.

Må ikke nei, det er derfor det ikke er noe poeng å teste med el test egentllig.

Er den positiv vet du ikke om det er hcg eller lh som gjør det, og må dobbeltsjekke med en g-test
Er den negativ vet du ikke om det er fordi den ikke slår ut eller fordi du ikke er gravid, så du må dobbeltsjekke edm en g-test.

Da holder jeg meg til g-testene. :-)

Hva skjer med kvalmen min? Jeg vet at jeg har vært kvalm mange sykluser, men aldri sånn at det hemmer meg. Nå har jeg snart spist en halv pakke tørre kjeks fordi med en gang det har gått 10-20 min uten en kjeks så kommer det bølgende tilbake. Og hver gang jeg reiser meg for å gå på do så får jeg kjempevondt nederst i magen. Kjennes ut som jeg får en strekk. Kan jeg innbille meg dette? :confused:

Jeg vet jo at jeg er håpfull.

Vi kan forresten skravle om andre ting enn symptomene mine. Jeg ligger jo her på sofaen med kjeks.

Jeg er bare fryktelig frustrert.
Det verste at jeg sa jeg hadde en liten misstanke om at det var noe på gang til mannen i går kveld.
Jeg vet han kommer til å bli veldig lei seg dersom det ikke blir noe allikevel denne måneden.

Han har hatt lyst på en til så veldig lenge.
Han brukte over et halvt år på å overtale meg til å prøve på en til, og ble så utrolig glad når jeg tilslutt ble med på det.
Tar han i å se på babybildene av de vi har veldig ofte.

Like før jeg begynner å gråte..

Jeg er bare fryktelig frustrert.
Det verste at jeg sa jeg hadde en liten misstanke om at det var noe på gang til mannen i går kveld.
Jeg vet han kommer til å bli veldig lei seg dersom det ikke blir noe allikevel denne måneden.

Han har hatt lyst på en til så veldig lenge.
Han brukte over et halvt år på å overtale meg til å prøve på en til, og ble så utrolig glad når jeg tilslutt ble med på det.
Tar han i å se på babybildene av de vi har veldig ofte.

Like før jeg begynner å gråte..

Åh. Nå fikk jeg så vondt av deg. Du, det er jo fortsatt tidlig og fortsatt noen dager til IKM? Jeg håper jo virkelig det klaffer for deg nå!!!

*Taster på app på mobilen*

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp