**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Skulle jo lage meg deilig kvelndsmat... fortsatt sulten, men vet ikke om jeg orker lage til..

føler meg sengeklar egentlig

får motivere meg til å ordne mat, for som du sa, jeg har 70 igjen

Hehe... Jeg tror du er litt sånn som meg, så du hadde nok tempet med stabil syklus og (sånn som meg). Ligger under kategorien kontrollfreak. Må ha kontroll på det man kan ha kontroll på. Rett og slett.

Så håper jeg du snart få klart svar på når EL er/var.

Jeg kom på det, skjønner du. At du temper jo, og vi er egentlgi gasnke like... så jeg hadde nok det.

Jeg tempet jo også i tiden mellom ungene, og da hadde jeg ettehvert stabil 35 dagers syklus.

Det med stabilitet er jeg elles ikke vant med

Ja, men jeg våkner sakte men sikkert her jeg sitter. Og kjenner at jeg ER sulten. Så etter mat er jeg nok fit for fight i en time til skal du se :)

Bra!

Jeg kom på det, skjønner du. At du temper jo, og vi er egentlgi gasnke like... så jeg hadde nok det.

Jeg tempet jo også i tiden mellom ungene, og da hadde jeg ettehvert stabil 35 dagers syklus.

Det med stabilitet er jeg elles ikke vant med

Jeg så egentlig det at du endret deg mens du skrev svarene om deg selv. Så jeg tror vi tenkte det samme.

Trøtt....å opp kl 6 imårra...kanskje lægg sæ tili for en gangs skyld :)

Her er det liv om kveldene, og særlig nå i oktober. Vi forsøker å være på topp 20 listen over skravlere på BV forumet i oktober. Så bare å slenge seg med på skravling.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp