**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Snuble kan du jo ikke noe for.

Nå er jeg moden for å få disse ungene i seng!

Jeg er sulten, kjenner jeg. Men jeg spise ikke før de sover, for jeg har lyst på egg og bacon, og det harmonerer ikke med å spise med ungene. Vi tester vel og merke egg på guttungen nå, så vi hadde vafler før i dag, men stekt egg, vi er ikke helt der nei.

(eggeallergi)

Nå er jeg moden for å få disse ungene i seng!

Jeg er sulten, kjenner jeg. Men jeg spise ikke før de sover, for jeg har lyst på egg og bacon, og det harmonerer ikke med å spise med ungene. Vi tester vel og merke egg på guttungen nå, så vi hadde vafler før i dag, men stekt egg, vi er ikke helt der nei.

(eggeallergi)
E hainn allergisk mot egg? Kossn merka dokk d?

Ja, han er det.

Eller, muligens vokst av seg nå, håper vi.

vi ante ikke at det var egg, men han hadde mye slim fra tarmen, og blod innimellom, så vi gikk til legen, og det ble tatt masse forskjellige prøver, og vi endte opp med beskjed om eggeallergi.

Bilde av mine har jeg ikke delt av noen av dem så langt tror jeg. Eller, jo, det var vel mulig å finne frem avisbildet av våre etter de ble født.

Men generelt setter jeg svært sparsom med bilder på nett

Det er jeg og. Ikke regn med å få se noen bilder herfra.

Vel, strengt tatt er jeg jo litt sånn kontrollfreak, så det er mulig jeg hadde tempet likevel, det vet jeg ikke. Jeg har ikke regelmessig syklus. sånn er det bare.

Hehe... Jeg tror du er litt sånn som meg, så du hadde nok tempet med stabil syklus og (sånn som meg). Ligger under kategorien kontrollfreak. Må ha kontroll på det man kan ha kontroll på. Rett og slett.

Så håper jeg du snart få klart svar på når EL er/var.

Det er nå også min egen "skyld" at jeg har vondt..
Så sant å snuble regnes som egen skyld da..

Nei, snuble er ulykke. Ikke noe man kan forhindre sånn hundre prosent. Kan jo strø innkjørselen om vinteren, ikke gå med glatte sokker på nybonet gulv osv. Men du snublet i en trapp? Det går vel ikke an å unngå det 100 % på noe vis. Med mindre man bestemmer seg for å aldri gå trapper. Det er vel ikke så lurt og enkelt.

Skulle ikke Sara komme tilbake i kveld?

Sara har 70 innlegg igjen.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp