**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Eller, nei, ikke egentlig en selvfølge, jeg vet jo at mange jobber i helgene, og at vi er avhengige av det på mange vis, og at jeg er glad jeg har fri, men jeg har ikke egentlig VERDSATT at jeg har fri. Jeg bare har det...

Helgefri tror jeg er en sånn ting man ikke verdsetter så lenge man bare HAR det...

Jeg har hatt ulike jobber, men bortsett fra da jeg hadde helgejobb som tenåring, så har jeg hatt helgefri. Og egentlig ikke tenkt så mye over å verdsette det. Det er... absolutt noe å verdsette, og noe de fleste av oss tar som en selvfølge
Æ jobbe hver 3 hælg t vanlig, men synes egentlig d e greit,for d e ikke så ofte å man sett meir pris på dæm hælgan man har fri å utnytte dæm mest mulig, så det har sine fordeler å :)
Men hadd vorre fint me en jobb som e helgefri å gitt:)

Burde ha lagt mæ sia æ har tilivakt imårra å e trøtt :p

Gubben e ut å jobbe,så æ sett no alein her læll å kainn skravle litt :)

Æ får skravle litt t, så æ itj ramle så aillt for my da :) Topp 20 e målet :)

Jeg falt jo av topp 20 i går, så jeg har skravlet en del i dag, men jeg tror ikke det er nok, egentlig

Snuppa skreik nettopp, men slutta da hu fant flaska si sjøl...pumpa ei flaske når æ kom heim fra jobb som hu fekk :)

Jeg falt jo av topp 20 i går, så jeg har skravlet en del i dag, men jeg tror ikke det er nok, egentlig
vess du skravle masse i dag å resten av dagan,så havne du nok på topp 20 igjæn :)

Æ har faktsik amma/pumpa å hatt morsmelk sammenhengende i 4 år no...MØØØØØØØØ :)

Æ har faktsik amma/pumpa å hatt morsmelk sammenhengende i 4 år no...MØØØØØØØØ :)

Ohh... det er heftig. Jeg hadde pause, jeg sluttet å amme eldste den mnd jeg ble gravid med yngste.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp