Æ har jo fått 3 tette vettu, så har itj rukka å slutta å amme dein ene,før den andre har komme....Ohh... det er heftig. Jeg hadde pause, jeg sluttet å amme eldste den mnd jeg ble gravid med yngste.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ har jo fått 3 tette vettu, så har itj rukka å slutta å amme dein ene,før den andre har komme....Ohh... det er heftig. Jeg hadde pause, jeg sluttet å amme eldste den mnd jeg ble gravid med yngste.
Ka du kjike på tv da?Jeg skal snart gå jeg også
Bare se ferdig dette på tv
Dumt at d e hælg, da e d masse ainna å gjør enn å sitt innpå her gitt![]()
Æ har jo fått 3 tette vettu, så har itj rukka å slutta å amme dein ene,før den andre har komme....![]()
3408Ane itj kor mang innlegg æ har igjæn æ...må vel sjekke![]()
Amming funka itj som prevensjon t mæ gittMens jeg åpenbart ikke blir gravid før jeg slutter å amme.
Jeg ble gravid med yngste etter 8 mnd, det var første EL etter ammeslutt. Jeg ble gravid i mai i år. Jeg slutta å amme til påske.
T mæ e d antall innlegg til sammen...å æ har vorre her i mang år....De tallene dere kommer med, er det antall innlegg denne måneden?
Ikke kun for oktober neiT mæ e d antall innlegg til sammen...å æ har vorre her i mang år....![]()
Heldig du8724 på meg. Målet vaar 8700, så jeg er jo i mål da.
Målet va vel 3400 i dag...men æ må opp t 3450 tenke æ3408
Hvor mange du har til målet vet jeg ikke, for jeg vet ikke hva målet ditt er
Amming funka itj som prevensjon t mæ gitt![]()
Bittelitt kanskjeDu er "litt" mer fruktbar enn meg, kan man si...
Mens jeg har under et år på forumet med dette nicket...T mæ e d antall innlegg til sammen...å æ har vorre her i mang år....![]()