Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ har jo gått glipp av masse ikveill joDokker fyk jo forbi mæ
![]()
Hehehehehe,sånn d ska værra![]()
Æ jobbe hver 3 hælg t vanlig, men synes egentlig d e greit,for d e ikke så ofte å man sett meir pris på dæm hælgan man har fri å utnytte dæm mest mulig, så det har sine fordeler åHelgefri tror jeg er en sånn ting man ikke verdsetter så lenge man bare HAR det...
Jeg har hatt ulike jobber, men bortsett fra da jeg hadde helgejobb som tenåring, så har jeg hatt helgefri. Og egentlig ikke tenkt så mye over å verdsette det. Det er... absolutt noe å verdsette, og noe de fleste av oss tar som en selvfølge
Æ får skravle litt t, så æ itj ramle så aillt for my daIngen fare for det.
Jeppikke sant?
Æ får skravle litt t, så æ itj ramle så aillt for my daTopp 20 e målet
![]()
vess du skravle masse i dag å resten av dagan,så havne du nok på topp 20 igjænJeg falt jo av topp 20 i går, så jeg har skravlet en del i dag, men jeg tror ikke det er nok, egentlig
Burde ha lagt mæ sia æ har tilivakt imårra å e trøtt![]()
vess du skravle masse i dag å resten av dagan,så havne du nok på topp 20 igjæn![]()
Det e nok detDa er det vel like greit å sove snart ja
Dumt at d e hælg, da e d masse ainna å gjør enn å sitt innpå her gittfår se hva jeg finner tid til
Æ har faktsik amma/pumpa å hatt morsmelk sammenhengende i 4 år no...MØØØØØØØØ![]()
Jeg skal snart gå jeg ogsåDet e nok det![]()