FornuftigDu kainn jo sjå litt bakover å svar litt innimellom
![]()
Dersom dere slutter å skrive så fort så, men jeg har nok med å henge med her nå egentlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FornuftigDu kainn jo sjå litt bakover å svar litt innimellom
![]()
Men, d e jo en startDet var rett og slett for lenge siden sist.
Men jeg ga opp å lese videre etter dette, nettleseren ville ikke samarbeide med å lese på 4 sider bak der jeg svarte i lengden
Det e d vi sei...vi e nån skravlekjærringaDersom dere slutter å skrive så fort så, men jeg har nok med å henge med her nå egentlig.
DEt klare du fint sjøPå tide med en statussjekk.
Målet mitt er 8500 i dag. Status før dette er postet er 8416.
Det er altså et stykke igjen, men det går nok fint.
Men, d e jo en start![]()
Det e d vi sei...vi e nån skravlekjærringa![]()
Ja, det er vel ikke så lenge siden jeg etterlyste deg nå, så jeg tror ikke et har skjedd så mye etter det. Bare anonym som forteller at hun har tatt mange piller med rød trekant.
Æ synes du e flink æDet er det, det er vel ei uke siden sist og planen er jo egentlig 3 runder i uka...
Ja, det er vel ikke så lenge siden jeg etterlyste deg nå, så jeg tror ikke et har skjedd så mye etter det. Bare anonym som forteller at hun har tatt mange piller med rød trekant.
Det er det, det er vel ei uke siden sist og planen er jo egentlig 3 runder i uka...
Æ synes du e flink æBurde ha gått mæ en tur æ å,men blir no sittanes i gostolen
![]()
Jamen nå er det stelleveske-topp-20 utfordring i oktober. Kan sykle i november.
Ok, gubben min kom nettopp inn...så æ burde tatt mæ en liten tur no når æ har mulighet....Tur er veldig lite aktuelt i dette været. (Ja, og dessuten må jeg jo vøre hjemme med ungene siden mannen er på trening. ute. i dette været)
Tvi,tvi,håpe juicen gjør susenJeg har tatt grapefruktjuice. Regner med EL neste fredag eller lørdag, så nå har jeg trappet opp til 2 glass per dag fra i dag.
HeheheheNoe sånt, ja.