**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Men jeg ga opp å lese videre etter dette, nettleseren ville ikke samarbeide med å lese på 4 sider bak der jeg svarte i lengden

Ja, det er vel ikke så lenge siden jeg etterlyste deg nå, så jeg tror ikke et har skjedd så mye etter det. Bare anonym som forteller at hun har tatt mange piller med rød trekant.

På tide med en statussjekk.

Målet mitt er 8500 i dag. Status før dette er postet er 8416.

Det er altså et stykke igjen, men det går nok fint.

Ja, for meg så er det innlegget med "Hvor er Sara" bare 1 side bak her vi er nå. Altså, det er på side 308 og vi er på 309. :) På PC. Så du var omtrent helt i mål. Ikke noe nytt etter det egentlig.

Ja, det er vel ikke så lenge siden jeg etterlyste deg nå, så jeg tror ikke et har skjedd så mye etter det. Bare anonym som forteller at hun har tatt mange piller med rød trekant.

Trekantpillene så jeg noe om, ja

Det er det, det er vel ei uke siden sist og planen er jo egentlig 3 runder i uka...

Jamen nå er det stelleveske-topp-20 utfordring i oktober. Kan sykle i november.

Æ synes du e flink æ :) Burde ha gått mæ en tur æ å,men blir no sittanes i gostolen :p

Tur er veldig lite aktuelt i dette været. (Ja, og dessuten må jeg jo vøre hjemme med ungene siden mannen er på trening. ute. i dette været)

Jeg har tatt grapefruktjuice. Regner med EL neste fredag eller lørdag, så nå har jeg trappet opp til 2 glass per dag fra i dag.

Tur er veldig lite aktuelt i dette været. (Ja, og dessuten må jeg jo vøre hjemme med ungene siden mannen er på trening. ute. i dette været)
Ok, gubben min kom nettopp inn...så æ burde tatt mæ en liten tur no når æ har mulighet....:rolleyes:

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp