**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Null symptoma på graviditet,så regne me tr kjæm 1 November :p Hate derre tanta asså!!!!:p

Det er så LENGE til 1. november at DERSOM du er gravid så har ikke egget festet seg enda engang, derved har ikke kroppen begynt å produsere hcg, for den vet ikke at du har tenkt å bli gravid, og derfor KAN DEN IKKE gi deg tegn på grqaviditet enda uansett.

Det er så LENGE til 1. november at DERSOM du er gravid så har ikke egget festet seg enda engang, derved har ikke kroppen begynt å produsere hcg, for den vet ikke at du har tenkt å bli gravid, og derfor KAN DEN IKKE gi deg tegn på grqaviditet enda uansett.
Okidoki :) Får bærre vent å sjå om den dumme tanta kjæm eller ikke da :p Skittante!!!!:confused:

Der begynner jeg å bli "full" igjen.
Kanskje på tide å komme seg i seng.
Mye moro med piller med rød trekant på

Hihi.. Det er jo da du burde skravle med oss. Så får vi plutselig vite masse juicy.. :p

Får ikke opp "din innlegg" akkurat nå, så får ikke sjekket

Men du har 596 innlegg totalt nå. Så rund opp til 600 innlegg. Da har du en start for i morgen. Så kan du lettere sjekke i morgen kveld hvor langt du har kommet. :)

Men nå er jeg her.

Jeg prøvde å lese gjennom, men dere har tastet altfor mye, så da blir jeg heller med herfra :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp