**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Får håpe på at man ikke får barn som er ofte syk, men skjønner at det skjer. Går vell gått når vi først får en baby men akkurat nå klarer jeg ikke å sette meg inn i det. Derfor er det så fint med dere inn her som kan svare på det meste man lurer på ^*

Sent from my iPhone using BV Forum

Lærekurven er bratt, men det går seg til

Her har begge sluttet på dagtid når de var ca 2 år. Husker det var deilig, men samtidig litt stress da de måtte tisse hvert 5.min og selvsagt ofte på upassende steder. Går seg heldigvis til!

Stress med den der må på do hvert 5. minutt ja. Eldste vår må fortsatt ofte på do, og akutt. Han er 5, og sluttet for snart 2,5 år siden med bleier, det er bare fortsatt ikke lett å holde seg lenge, men han klarer litt nå da.

de vokser jo opp.

Oppe i rundt 70 innlegg i dag nå, så jeg skal nok nå målet om 100 ja

Stress med den der må på do hvert 5. minutt ja. Eldste vår må fortsatt ofte på do, og akutt. Han er 5, og sluttet for snart 2,5 år siden med bleier, det er bare fortsatt ikke lett å holde seg lenge, men han klarer litt nå da.
de vokser jo opp.
Er ikke så uvanlig det der. Her kan begge holde seg lenge nå, men minstemann skvetter litt i trusen av og til. Frustrerende, men det blir også bedre med tiden. Eldste var også lenge sånn.

Men har jo holdt på hele dagen da....

Et litt frustrert her i kveld. Kjenner det er uvant å ikke vite sånn ca når EL og TR kommer. Noen av dere har det jo sånn hver måned, men for meg er det en ny opplevelse. Usj, håper ikke det går evigheter før EL kommer altså!

Et litt frustrert her i kveld. Kjenner det er uvant å ikke vite sånn ca når EL og TR kommer. Noen av dere har det jo sånn hver måned, men for meg er det en ny opplevelse. Usj, håper ikke det går evigheter før EL kommer altså!

Temper du? Da finner du ut når du har EL og da regner du deg fram til tr:)

Det er frustrerende når man ikke vet, ja.

Jeg kjente brått at jeg er TRØTT, så det blir nok ikke mye mer enn de 100 i alle fall

Men jeg har et mål om å nå det, i alle fall, så jeg får holde meg våken litt til.

Temper du? Da finner du ut når du har EL og da regner du deg fram til tr:)
Har vanligvis veldig stabil syklus, så gidder ikke tempe ;-) Har akkurat hatt en SA nå, så det er grunnen til at jeg ikke vet. Er ferdig å blø nå da, så håper EL kommer innen ett par uker, men forstår av andre sine opplevelser at det kan ta laaang tid... Kjenner på kroppen sånn ca når jeg har EL, men nå vet jeg ikke om det skjer neste uke eller om to måneder...

Men da må dere skravle, så jeg har noen å skravle med. jeg har ikke passert 80 enda, så det er en del innegg igjen.

Og hodet mitt veier brått et par kilo ekstra, jeg er TRØTT

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp