**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hvor finner jeg topp 20 lista da, er ikke helt inne på dette jeg :) Er det topp 20 brukere, eller tråder?

Sent from my iPhone using BV Forum

Målet er å være blandt de topp 20 aktive brukerene i oktober, for å kunne vinne ei fin stellevekse eller et gavekort.

du finner den her: http://forum.babyverden.no/top-users/165

Det trekkes hver mnd premier til de på topp 100, denne gangen noen ekstra på topp 20

Og noen får utslett av det som er tilsatt i papiret......
Ingen onga e lik, så dæm reagere på litt forskjellig...heldigvis har ingen av mine hatt utslett av papirbleia enda :) Venninna mi sin baby tålt ikke papirbleia, så hu bruke kun tøybleia å mi reagert vældi på tøybleia,å fekk masse utslett:rolleyes:

Logget ikke jeg av ?

Hvor finner jeg topp 20 lista da, er ikke helt inne på dette jeg :) Er det topp 20 brukere, eller tråder?

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er en topp 100 liste, hvor de hver måned trekker ut 3 heldige vinnere av premier. Men denne måneden så får de som ligger på de øverste 20 plassene også være med i trekningen av 2 andre, ekstra fine premier. Hvis du er på PC trykk "Medlemmer" øverst, velg "Topp 100" og trykk "neste måned" så du kommer til oktober. Den oppdateres 1 - 2 ganger daglig, står nederst hvor ofte den oppdateres. Det er de som har flest innlegg på BV forumet.

Mannen leser over skuldra mi....

*Taster fra Samsungbabyen*

Rekker ikke sjekke fellesen.

Skravletråden FTW!!!

Jeg spiste sushi idag også... som mellommåltid!

Ååååh, dein avataren huske æ allikevel :) Kanskje hu har blitt gravid?

Tror ikke det, tror hun er på IKM uke 44. Hun skrev at hun håpet å få en sånn syklus nå hvert fall. Så er nok bare i vente på EL-land.

Tror ikke det, tror hun er på IKM uke 44. Hun skrev at hun håpet å få en sånn syklus nå hvert fall. Så er nok bare i vente på EL-land.
Æ like itj så godt EL-land.....Håpe vi havne i gravidland snart, heile gjengen :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp