**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det er vel sjelden skadelig å legge inn for mye aksjer? :p

Sant, men han ser en fotballkamp, jeg skravler, jeg skal forberede morgenen, og han skal stå opp klokka fire... vi tar det i morgen. Eller noe.

Galningene fra generell har fått barn de også, og de har vært i termingrupper... det var i termingruppene jeg snakket om slikt, ikke på generell, jeg er da ikke suidial.
HAHA!!

*Taster fra Samsungbabyen*

Men akkurat nå føler jeg at vi er litt gale vi og. Dette burde jo vært live-chat, forum går altfor tregt med 5? personer med. Nå var det jo plutselig veldig mange her. :p
Vi vart plutselig vældi mang...rekk jo ikke å følg med i svingan...;)

Galningene fra generell har fått barn de også, og de har vært i termingrupper... det var i termingruppene jeg snakket om slikt, ikke på generell, jeg er da ikke suidial.

Ja, var egentlig det jeg mente. De som sjonglerer mellom Generelt og termingrupper... Usj.. Mens de som er på FS og deretter termingrupper = :love7

Og forum-suicid på generelt bør vi unngå. Helt enig.

Ja, når du vet TR kommer, er det likegodt å få det unnagjort ;-) Håper du får en kort syklus denne gang, og at spira sitter.

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå fant du en gammel en, hvor mange sider bak ligger du egentlig, vi har jo skravlet som galninger de siste dagene, og jeg er jo på dag 9 nå!

Åh dere er fine altså <3

Nå ble det litt mye for meg her, jeg klarer ikke svare på alt på en gang.

Trøtt er jeg også.

Forum appen er litt ustabil i kveld.. håper den får hikke, det er masse innlegg det!!

Nå fant du en gammel en, hvor mange sider bak ligger du egentlig, vi har jo skravlet som galninger de siste dagene, og jeg er jo på dag 9 nå!

Her skal man ikke ligge 20 sider etter.... :p Fordi vi er en gjeng galinger som "skal ligge på topp 20". Haha..

Ha ha ha! Det må være way back! Jeg har gitt opp å grave meg bakover jeg ass

Hva pokker?! Er jeg alene?!

Forum appen er litt ustabil i kveld.. håper den får hikke, det er masse innlegg det!!

BURDE jeg avslutte på pc'n, som mannen oppfordrer til, og ta med meg mobilen til sengs?

Sara det er jo to min siden du skrev sist!!

Ja, såg plutselig det ;-) Tror det er appen som tuller litt, for fikk opp den som siste innlegg i stad ;-O Sorry!

Sent from my iPhone using BV Forum

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp