Æ MÅ sjå dæm vettu....klare ikke å la værDem overser jeg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ MÅ sjå dæm vettu....klare ikke å la værDem overser jeg...
Det er vel sjelden skadelig å legge inn for mye aksjer?![]()
HAHA!!Galningene fra generell har fått barn de også, og de har vært i termingrupper... det var i termingruppene jeg snakket om slikt, ikke på generell, jeg er da ikke suidial.
Vi vart plutselig vældi mang...rekk jo ikke å følg med i svingan...Men akkurat nå føler jeg at vi er litt gale vi og. Dette burde jo vært live-chat, forum går altfor tregt med 5? personer med. Nå var det jo plutselig veldig mange her.![]()
Galningene fra generell har fått barn de også, og de har vært i termingrupper... det var i termingruppene jeg snakket om slikt, ikke på generell, jeg er da ikke suidial.

Ja, når du vet TR kommer, er det likegodt å få det unnagjort ;-) Håper du får en kort syklus denne gang, og at spira sitter.
Sent from my iPhone using BV Forum
Mannfolkan vårres e smartere enn vi trur....Han og? Det gjorde mannen til Sara i går jo.
Åh dere er fine altså <3
*Taster fra Samsungbabyen*
Nå fant du en gammel en, hvor mange sider bak ligger du egentlig, vi har jo skravlet som galninger de siste dagene, og jeg er jo på dag 9 nå!
Ha ha ha! Det må være way back! Jeg har gitt opp å grave meg bakover jeg assNå fant du en gammel en, hvor mange sider bak ligger du egentlig, vi har jo skravlet som galninger de siste dagene, og jeg er jo på dag 9 nå!
Forum appen er litt ustabil i kveld.. håper den får hikke, det er masse innlegg det!!
Nå fant du en gammel en, hvor mange sider bak ligger du egentlig, vi har jo skravlet som galninger de siste dagene, og jeg er jo på dag 9 nå!
Hva pokker?! Er jeg alene?!