**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Om noen her vinner stellebaggen, deler vi på den? Sender den rundt? Jeg vil ha den for meg selv egentlig.... :ego:

*Taster fra Samsungbabyen*

Æ skjønne ikke koffer æ ikke like sushi...det sjer jo utrolig godt ut,men æ like det ikke..:(
Du må få god sushi da. Ikke all sushi er god sushi

Om noen her vinner stellebaggen, deler vi på den? Sender den rundt? Jeg vil ha den for meg selv egentlig.... :ego:

Vi får komme opp med et godt system. Sara er god med tall, hun kan lage en planløsning som kommer alle til gode. :D

Mannen: Om det er sånn at det passer seg... Så vil jeg gjerne ligge litt lenger inn i senga...

Æ fekk jo sånn pakke fra rema 1000 sushi...såg jo godt ut :)
Du må kjøpe helt fersk. Ferdig sushi skal ikke ligge kaldt lærte jeg igår!

Sushi skal være romtemperert. Kjøper du sånn ferdig kald pakke bør du egentlig sette den på benken en god stund før du skal spise den, men det kan ikke sammenlignes med take-away av fersk sushi. Namenam.

Da får æ prøv det neste gang :)
Ja, og begynn gjerne med noe som er fritert, som tempura maki, fritert scampi! Jeg er ikke så glad i scampi, men du og du så godt det er!!

Sushi skal være romtemperert. Kjøper du sånn ferdig kald pakke bør du egentlig sette den på benken en god stund før du skal spise den, men det kan ikke sammenlignes med take-away av fersk sushi. Namenam.
Tusen takk for gode råd :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp