**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Neida. Jeg tok bare to sekunder pause.

BURDE jeg avslutte på pc'n, som mannen oppfordrer til, og ta med meg mobilen til sengs?
Der var du ja! Tja den oppfører seg nå!

*Taster fra Samsungbabyen*

Ja, såg plutselig det ;-) Tror det er appen som tuller litt, for fikk opp den som siste innlegg i stad ;-O Sorry!

Sent from my iPhone using BV Forum

No problem :)

Det var definitivt ikke siste innlegg. Mensen er heldigvis over.

Nå er vi jo 5 stykker også, jeg føler jeg må scrolle frem og tilbake for jeg mister innlegg hele tiden.

Sara - hørt noe fra koffert da?

Nå er vi jo 5 stykker også, jeg føler jeg må scrolle frem og tilbake for jeg mister innlegg hele tiden.

Ja, det er ikke lett å følge med på pc heller sånn som det er nå, så ja... da kan jeg like gjerne legge meg da.

da blir det stille fra meg en stund altså, stelle meg, legge frem klær til ungene og meg selv, se til ungene, og krabbe til sengs, men så er jeg vel der igjen, til jeg sovner med mobilen i hånda.Og angrer på det i morgen, når jeg er supertrøtt og ungene våkne, og mannen dradd.

Nå logger jeg av. Snakkes... om litt.

Ja, det er ikke lett å følge med på pc heller sånn som det er nå, så ja... da kan jeg like gjerne legge meg da.

da blir det stille fra meg en stund altså, stelle meg, legge frem klær til ungene og meg selv, se til ungene, og krabbe til sengs, men så er jeg vel der igjen, til jeg sovner med mobilen i hånda.Og angrer på det i morgen, når jeg er supertrøtt og ungene våkne, og mannen dradd.

Ok. Synes kanskje egentlig du burde få sove jeg, høres grusomt tidlig ut med så mye aktivitet.

Her skal man ikke ligge 20 sider etter.... :p Fordi vi er en gjeng galinger som "skal ligge på topp 20". Haha..

Hvor finner jeg topp 20 lista da, er ikke helt inne på dette jeg :-) Er det topp 20 brukere, eller tråder?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke helt.

Jeg bare lurer på om jeg skal legge meg.

Men appen er slitsom når dere skravle så mye, da!
Ja den henger ikke helt med nei. Nå dukka det jo plutselig opp masse innlegg mellom innlegga mine som jeg ikke så ista!

*Taster fra Samsungbabyen*

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp