**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Vi kan gjerne skravle mer om dem. Om vi havner på samme terminforum kan du regne med at jeg kommer til å skravle om en del av mine alternative sider. Og antakelig få en del motbør, så det er kjekt å ha noen som ikke synes jeg er helt gal...

Ja, det hadde vært så kjekt.

Mindre jobb enn du skulle tro, og enkelt som bare det, egnetlig.

Og jeg har nå altså prøvd begge deler, ettersom yngstejenta nå bruker papir. Joda, det har sine fordeler, men det er ikke sånn at det er udelt enklere altså.
Æ prøvd på mi første å det vart bærre mas å tjas å hu fekk utslett ...nei, det va itj nåkka for mæ :)

Gjett om hainn flira da æ kom heim.....;)

Min bare smilte og sa at det var ikke så vanskelig å skjønne, siden han vet hva jeg stort sett tenker på om dagen.

Men nekter for at han mener jeg er tullerusk.

Haha.. FruJohnsen ja. Men hun fortjener en forumpause etter å ha besvimt både her og der.

Æ prøvd på mi første å det vart bærre mas å tjas å hu fekk utslett ...nei, det va itj nåkka for mæ :)

Unger er forskjellige. Noen får utslett av papir. Andre av tøy.

Mine har utslett uansett. Sånt som trenger kortison.

Og om du får motbør på terminforum hvor jeg også er så har du hvert fall en som støtter. Er teit å være motstander av noe man ikke har prøvd, de fleste har jo ikke prøvd tøybleier.

Er jo lov å si at man ikke gidder/ikke vil prøve da, men å gi uttrykk for noe annet.. Jaja..

Unger er forskjellige. Noen får utslett av papir. Andre av tøy.

Mine har utslett uansett. Sånt som trenger kortison.

Og noen får utslett av det som er tilsatt i papiret......

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp