Gubben har gooogla grapefruktjuicen......
Han og? Det gjorde mannen til Sara i går jo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kan gjerne skravle mer om dem. Om vi havner på samme terminforum kan du regne med at jeg kommer til å skravle om en del av mine alternative sider. Og antakelig få en del motbør, så det er kjekt å ha noen som ikke synes jeg er helt gal...
Haha.. Skal vi klatre på listen så må vi jo ta saken i egne hender?Tuppeline = the winner
Æ prøvd på mi første å det vart bærre mas å tjas å hu fekk utslett ...nei, det va itj nåkka for mæMindre jobb enn du skulle tro, og enkelt som bare det, egnetlig.
Og jeg har nå altså prøvd begge deler, ettersom yngstejenta nå bruker papir. Joda, det har sine fordeler, men det er ikke sånn at det er udelt enklere altså.
Min gjor det ikveill.....terga mæ godt for det gittDet gjorde altså min allerede før han kjøpte den til meg.
Gjett om hainn flira da æ kom heim.....![]()
Æ prøvd på mi første å det vart bærre mas å tjas å hu fekk utslett ...nei, det va itj nåkka for mæ![]()
Æ rekk itj å svar,før dokk svare jo![]()
Det kjæm jo opp varsel heile tia![]()
Håpe no en av oss vinn nåkka ihvertfallDet tviler jeg sterkt på.
Selv om jeg holder meg inne, så er det 19 andre også. Flere av dere!
Haha.. FruJohnsen ja. Men hun fortjener en forumpause etter å ha besvimt både her og der.
Håpe no en av oss vinn nåkka ihvertfall![]()
Jepp,men d e kjæmpearti!!!!!Masse skravling,det like æsånn kan det gå
Det har viVi hadde fortjent det, ja!
Unger er forskjellige. Noen får utslett av papir. Andre av tøy.
Mine har utslett uansett. Sånt som trenger kortison.