livelovelaugh
Forelsket i forumet
Kan trøste deg med at din syklus er kortere, Bensa 
*jobber med å finne ut hvordan jeg kan redigere siden.....*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Å nei!Det var leit å høre - man vil ikke ha mens når man planlegger barn, man vil ha mens når man ikke ønsker barn! Hehe! ...... Ja, håper at det rensker skikkelig så kan sædceller sjekke inn i hotellet og venter på egget
![]()
Ja, du må holde deg positiv og humøret oppe - selvom det kan være vanskelig med tider - nå har du lillehjelper Monitoren som hjelper deg - og håper at det skjer noe snart*trøsteklem*
Kan trøste deg med at din syklus er kortere, Bensa
Jaja, jeg får lage ny....Merkelig dette her![]()
Dag 1 - 8 LAV
Dag 9 - Første testdag - lav
Dag 10 - lav (pos billigtest om kvelden)
Dag 11- maks
Dag 12 - maks
Dag 13 - høy
dag 14 - lav
dag 15 - lav
dag 16 - lav
dag 17 - lav
dag 18 -
dag 19 -
dag 20 -
dag 21 -
dag 22 -
dag 23 -
dag 24
dag 25 - IKM - håper på positiv test![]()
Får du ikke opp edit på telefonen heller?
1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo - 28 dager
3 PP Usikker om jeg skal ta pergo. ...!
Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥
Niks. Ser bare rapporter ;(
Merkelig...
Ja, jeg har sendt mail til moderator om hjelp![]()
Endelig er min knapp på plass - fikk hjelp av Babyverdeneksperten!Da kan jeg bare redigere min hverdags syklus
![]()
Hvordan fungerer cbfm?? Brukes den en hel mnd eller hva gjør man med den? Har liksom ikke skjønt greia helt![]()
hoho!
Bruker den hele måneden, men tester kun når den spør etter test. Første måneden du bruker den spør den etter test dag 6, etter det som regel fra dag 9. Da spør den etter test frem til du får max og en dag etter det. Første måneden min fikk jeg kun lav, da slutten den å spørre dag 28. Hvis du går frem til første side i denne tråden kan du se oversikten min de to første syklusene mine
Anbefaler den hvertfall
Håper på 2014 baby
Okei, men når begynner man og bruke den?første dag etter endt tr eller kan man begynne når som helst eller den 1 i mnd?
har kun hatt en pp som vi visste eksakt når el var, og det var pga jeg var hos gynekologen
men synes det var veldig ålreit og vite for å ha oversikt!
![]()
Du setter monitoren på dag 1 den første blødningsdagen, så trykker du den på hver morgen og da skifter den til dag 2, 3 osv... Så når den spør etter testpinne må du teste med morgenurin. Får en veldig grei bruksanvisning med
Håper på 2014 baby
Skjønnertakk for svar!
Men jeg har alltid litt små blødning 1-2 dager før ordentlig rødt klart blod når jeg har tr. Ville du testet fra første synlige dråpe eller når det har begynt å blø ordentlig? Helt blank på dette
![]()
Når du begynner å blø ordentlig stiller du den inn på dag 1. Det er første dag i syklusen
Håper på 2014 baby
Gull!tusen takk
hihi..
Jaja, jeg får lage ny....Merkelig dette her
Dag 1 - 8 LAV
Dag 9 - Første testdag - lav
Dag 10 - lav (pos billigtest om kvelden)
Dag 11- maks
Dag 12 - maks
Dag 13 - høy - dpo 1
dag 14 - lav - dpo 2
dag 15 - lav - dpo 3
dag 16 - lav - dpo 4
dag 17 - lav - dpo 5
dag 18 - lav - dpo 6våknet kl halv 6 av kraftige strømlignende stikkinger i ca 10 sekunder på høyre side og stakk i ryggen , så merket noe som flimmer under navlen... Tør ikke å tenke hva det er
![]()
dag 19 -
dag 20 -
dag 21 -
dag 22 -
dag 23 -
dag 24
dag 25 - IKM - håper på positiv test![]()