Fredag :)

Veldig tragisk for begge familier:( Må si jeg dessverre ikke har så mye medfølelse med 13 åringen, man veit hva som er rett og galt i den alderen!
jeg tenker at denne gutten nok er veldig syk, og kanskje f.eks har en atferdsforstyrrelse som gjør at han ikke har impulskontroll, utagerende voldelig atferd og manglende evne til å kontrollere sinnet og kreftene sine :( ...eller er veldig psykisk syk! For ingen friske barn gjør slik mot andre barn.
 
Koselig med tv... Venter på det skal starte igjen......
Er su fortsatt røykfri eller! :)
Tar meg noen røyk ila dagen,men skal slutte nå på søndag og det klarer jeg,vilje av står når det kommer til røyk ;)


Ja,barn er det beste,men godt å hvile seg litt, meget aktiv dag og vært våken siden 06.30 og kjørt mange mil og lekt med de gåhele dagen hehe....

Godt du er bedre i magen. Det var på tide,,,,
Det som er så rart med diare er at selvom man nesten ikke spiser så er det alltid noe som kommer ut hahaha uff a meg for et tema ;)


Sent from my iPad <3

På mandag har jeg vært røykfri i 3 uker:D;) Og har ikke tatt meg noen snus siden mandag heller;) Har ikke hatt lyst på, rart:O Eneste gangene jeg har greid og stumpe røyken har vært hver gang jeg har vært preggis;)

Jeg heier på deg:D Sikker på du greier det:D

Hahaha, jeg veit;):p Og det lille jeg spiser setter straks magen igang for og si det sånn!

Du er kjempeflink, er imponert over alle dere mammaer innpå her:)<3 Hvor får dere overskuddet fra, lissom?:D;)
 
Husker ikke om jeg lagde helt vanlige eller oreo-muffins, men ja, du kan fint bruke farge i røra :D jeg hadde sånn topping på å da..var jo kjempe gøy å lage, og hadde akkurat nok:eek: så får se hvordan formen er i år ;) men tviler på at jeg gidder å lage denne gangen:p

Her er de jeg lagde forresten;)
Vis vedlegget 34659
næææ, så kule! Kjempemorsomme :D
 
På mandag har jeg vært røykfri i 3 uker:D;) Og har ikke tatt meg noen snus siden mandag heller;) Har ikke hatt lyst på, rart:O Eneste gangene jeg har greid og stumpe røyken har vært hver gang jeg har vært preggis;)

Jeg heier på deg:D Sikker på du greier det:D

Hahaha, jeg veit;):p Og det lille jeg spiser setter straks magen igang for og si det sånn!

Du er kjempeflink, er imponert over alle dere mammaer innpå her:)<3 Hvor får dere overskuddet fra, lissom?:D;)
SÅ flink du har vært :D :D
 
Husker ikke om jeg lagde helt vanlige eller oreo-muffins, men ja, du kan fint bruke farge i røra :D jeg hadde sånn topping på å da..var jo kjempe gøy å lage, og hadde akkurat nok:eek: så får se hvordan formen er i år ;) men tviler på at jeg gidder å lage denne gangen:p

Her er de jeg lagde forresten;)
Vis vedlegget 34659

Dritkult:D
 
Det er veldig, veldig trist, uansett hva som har forårsaket det.
Men vi vet jo ikke hele saken da ;)

Nei, men barnevernet er vitner, de var der når det skjedde:(
Uansett grunn, så er hele saken veldig trist og 2 familier knust:(
Sender de pårørende varme tanker.
 
Hehe får se om jeg husker på det imårra :D (om det ikke er for seint):p

HEIA, HEIA:d
Vil se bilde, NU:D;)?:) I morgen er det nok for seint da vettu^^:pIMG
 
Nei, men barnevernet er vitner, de var der når det skjedde:(
Uansett grunn, så er hele saken veldig trist og 2 familier knust:(
Sender de pårørende varme tanker.
Ja, jeg leste det. Men uansett er det altfor tidlig å kunne ha i nærheten av alle opplysninger om hva som har skjedd da flere av partene har taushetsplikt og mange heller ikke vil uttale seg.
 
På mandag har jeg vært røykfri i 3 uker:D;) Og har ikke tatt meg noen snus siden mandag heller;) Har ikke hatt lyst på, rart:O Eneste gangene jeg har greid og stumpe røyken har vært hver gang jeg har vært preggis;)

Jeg heier på deg:D Sikker på du greier det:D

Hahaha, jeg veit;):p Og det lille jeg spiser setter straks magen igang for og si det sånn!

Du er kjempeflink, er imponert over alle dere mammaer innpå her:)<3 Hvor får dere overskuddet fra, lissom?:D;)

Hurra for deg! fink som har holdt ut så lenge.. er det sant at det blir lettere å fortsette etter 3 uker uten røyk?
du har da kansje så bra med overskudd du å da! syns du gjør MYE til å ha 3 barn, og i tillegg har vært syk noen ganger ;):)
 
jeg tenker at denne gutten nok er veldig syk, og kanskje f.eks har en atferdsforstyrrelse som gjør at han ikke har impulskontroll, utagerende voldelig atferd og manglende evne til å kontrollere sinnet og kreftene sine :( ...eller er veldig psykisk syk! For ingen friske barn gjør slik mot andre barn.

Jeg sier ikke at h*n ikke feiler noe, men at jeg ikke har så mye medfølelse for h*n!
H*n har tross alt tatt livet av en liten gutt, et annet menneske:( Synes hele saken er hjerteskjærende og svært, svært trist!
 
Ja, jeg leste det. Men uansett er det altfor tidlig å kunne ha i nærheten av alle opplysninger om hva som har skjedd da flere av partene har taushetsplikt og mange heller ikke vil uttale seg.

Joda, veit lite om saken ennå og bar er det. Vi får nok ikke vite så mye siden h*n er så unge som han er! Skjerme han mest mulig. Sier kun at jeg ikke deler så mye medfølelse med h*n! Trist, men skal mye til for faktisk og gjøre noe sånt mot et annet menneske!
 
HEIA, HEIA:d
Vil se bilde, NU:D;)?:) I morgen er det nok for seint da vettu^^:pIMG

hahaha mobilen min slår seg av hvis jeg tar på kamera, og samboer sin er tom for strøm :p så får satse på at jeg rekker å ta et bilde imårra :D haha er jo ikke sånn "pang" så er ungen ute heller :p
 
Hurra for deg! fink som har holdt ut så lenge.. er det sant at det blir lettere å fortsette etter 3 uker uten røyk?
du har da kansje så bra med overskudd du å da! syns du gjør MYE til å ha 3 barn, og i tillegg har vært syk noen ganger ;):)

Takk takk;)
Synes de 2 første dagene er verst uten røyk, etter det er det ikke noe savn. Denne gangen brukte jeg snus for og kunne greie og slutte, men slutta med snus på mandag også:)
Jeg synes dere alle gjør veldig mye ila en dag, jeg går for det meste hjemme, så gjør ikke så mye akkurat! Men mange takk:)
 
Back
Topp