Fredag :)

Vi har hatt ettermiddagsbesøk av mommo og oldemor, og kosa oss med vaffler laget på rismelk :)
Hermine var utkjørt etter aaaltfor kort lur i bhg, noe som er det eneste problemet med bhg om dagen, og slokna innen kl 19. Nå er det tv og avslappings for foreldrene og absolutt ingen helgeplaner :D HERLIG!!!
...eller jo, mannen skal bytte til vinterdekk og jeg skal sette vinterdyne i voksiposen til snuppa i helga, er meldt -6 grader til uka :eek: :p
Oooooh, så kaldt. Var under 0 her i natt, så jeg tror mannen tok med vinterhjulene for å bytte de nå som han har døgnvakt og tilgang på "verksted" og utstyr der.
Så kjedelig at hun sover for kort :( må være slitsomt både for henne og dere..

Oooooh, så kaldt. Var under 0 her i natt, så jeg tror mannen tok med vinterhjulene for å bytte de nå som han har døgnvakt og tilgang på "verksted" og utstyr der.
Så kjedelig at hun sover for kort :( må være slitsomt både for henne og dere..
ja, men idag tror jeg løste vi hvor problemet ligger! For idet hun reiser seg i senga og roper "hei" tar de henne opp, uansett hvor kort hun har sovet :eek: Så fortalte jeg at hun fint kan sette seg opp i senga og si hei kl 03 på natta, så tror hun prater i søvne :p Onsdag hadde de lagt henne ned igjen, og da hadde hun sovet to timer. I går og idag tok de henne opp under en time etter legging, fordi hun ropte hei, men ble enige om at de fra nå av skal forsøke å legge henne ned igjen slik at hun kanskje sover videre ;) Håper det hjelper!

Ja, nå kommer vinteren :eek: :oops: Huff, håper bare på barfrost, for er ikke klar for snø riktig enda :P Men skal iallfall ha dunpose og skinnpose klar for kaldvær!!! Er spent på skinnpose i sportsvogna, det har vi ikke fått prøvd ennå om det er plass :P

Takk takk:)
Skal si deg jeg er glad for at jeg er i bedre form:)
Yes, er så digg og faktisk kunne gjøre noe igjen:) Flotte greier med energi;)
Synes du er helt rråååå selv jeg, so får gjort alt det du gjør med 2 små, høygravid og bekkenløsning:eek:;) Flinka:D
Ja, herre min, aner ikke hva jeg skulle gjort uten paracet^¨:D;) Taco er skikkelig godt, så gleder meg til mat;)

Ja man har lett for å gjøre ting når man endelig føler seg bedre etter å ha ligget rett ut i noen dager..da man virkelig setter pris på det å være frisk!:)
Hehe takk:rolleyes::D gjør hvertfall så godt jeg kan;) men nå blir bekkenet bare verre og verre for hver dag som går.. har nå vondt HELE døgnet:confused: så fikk ikke tørket støv og støvsugd/vasket gulv idag.. hehe..

Uff, nå fikk jeg lyst på mat å :eek::p

ja, men idag tror jeg løste vi hvor problemet ligger! For idet hun reiser seg i senga og roper "hei" tar de henne opp, uansett hvor kort hun har sovet :eek: Så fortalte jeg at hun fint kan sette seg opp i senga og si hei kl 03 på natta, så tror hun prater i søvne :p Onsdag hadde de lagt henne ned igjen, og da hadde hun sovet to timer. I går og idag tok de henne opp under en time etter legging, fordi hun ropte hei, men ble enige om at de fra nå av skal forsøke å legge henne ned igjen slik at hun kanskje sover videre ;) Håper det hjelper!

Ja, nå kommer vinteren :eek: :oops: Huff, håper bare på barfrost, for er ikke klar for snø riktig enda :p Men skal iallfall ha dunpose og skinnpose klar for kaldvær!!! Er spent på skinnpose i sportsvogna, det har vi ikke fått prøvd ennå om det er plass :p
Bra de kan prøve å legge henne ned igjen da. Det hender E våkner etter 1 time i sengen her hjemme, men nesten alltid sover han 1-2 timer til om han legges ned og koses litt på :D

Vi har brukt dunpose en liten stund allerede vi. Har Voksi Urban og har brukt underdelen lenge, og glir på overdelen de morgenene det er kaldt, og kler på han lite =) Lunt og godt!

Bra de kan prøve å legge henne ned igjen da. Det hender E våkner etter 1 time i sengen her hjemme, men nesten alltid sover han 1-2 timer til om han legges ned og koses litt på :D

Vi har brukt dunpose en liten stund allerede vi. Har Voksi Urban og har brukt underdelen lenge, og glir på overdelen de morgenene det er kaldt, og kler på han lite =) Lunt og godt!
Vi har både Voksi Classic og en langhåret skinnpose. Skinnposen er så himla varm at det MÅ være minusgrader for å bruke den, er det 2-3 plussgrader smelter hun, selv i kun ullundertøy :P Har helt til nå hatt sommerdyne i voksien, med et lammeskinn inni posen da, men nå måtte hun ha både tykk ulldress og pledd inni posen så da kan vi like gjerne bytte til dundyna inni ;)

Formen er fin her :) Hun er ennå snørrete, og hoster litt, men er sluttet med både nesedråper og hostesaft! :)

Enn du? Blir det fredagsbarn??? :D

Så godt å høre at formen er bedre!:D nå må dere holde dere friske alle sammen!:)

Formen er grei, men bekkenet er utslitt:confused: og ingen fredagsbarn i sikte :P men er nok ikke såå lenge til, for har begynt å få litt gravid-ansikt:) og det har jeg kun hatt heeelt på slutten:D

Ja man har lett for å gjøre ting når man endelig føler seg bedre etter å ha ligget rett ut i noen dager..da man virkelig setter pris på det å være frisk!:)
Hehe takk:rolleyes::D gjør hvertfall så godt jeg kan;) men nå blir bekkenet bare verre og verre for hver dag som går.. har nå vondt HELE døgnet:confused: så fikk ikke tørket støv og støvsugd/vasket gulv idag.. hehe..

er bare eeeen ting som faktisk funker for å sette igang en fødsel :rolleyes: humhum :p ;)

Så godt å høre at formen er bedre!:D nå må dere holde dere friske alle sammen!:)

Formen er grei, men bekkenet er utslitt:confused: og ingen fredagsbarn i sikte :p men er nok ikke såå lenge til, for har begynt å få litt gravid-ansikt:) og det har jeg kun hatt heeelt på slutten:D
Oi så spennende :D :D

Å ja, det skal vi og :D Men det er jo snar!!!

Jammen, er visst ikke lenge til:eek::p hehe.. i fjord bakte jeg halloween-muffins til barna som kom på dør..hehe håper de ikke forventer å få det i år å! De ble borte med engang :P

Jammen, er visst ikke lenge til:eek::p hehe.. i fjord bakte jeg halloween-muffins til barna som kom på dør..hehe håper de ikke forventer å få det i år å! De ble borte med engang :p
Åh, det vil jeg og! Hva slags muffins bakte du da? Kan jeg bruke en vanlig oppskrift og putte farge i, kanskje?
Jeg bakte edderkoppmuffins til oss i fjor, men det ble ikke nok til å dele ut :D

Hvorhar det blitt av irisM?lenge siden jeg har sett hun her nå....

Sent from my iPad <3

Hvorhar det blitt av irisM?lenge siden jeg har sett hun her nå....

Sent from my iPad <3
Ser noen oppdateringer på Instagram og Face innimellom =)
Hun er vel i jobb nå og travel med jobb og barn :D :D

Hva har dere sist til middag idag?:p

Ja, det skal være sikkert og visst, er sååå glad for at jeg endelig kan bevege meg rundt igjen og kun vært på do litt over 10 ganger idag, litt av en forskjell kan man si;)

Du er kjempe flink:D
Du får til imponerende mye skal jge si deg. Sjiit støv og støvsuging, narre konsentrer deg om ruginga di, du:D:p Så får mannen ta seg av sånne andre ting;):)^^

Back
Topp