Fredag :)

Hei og hå!
Klokken var nesten 9 før vi kom oss ut av sengen.
Eskil var våken mellom 5 og 6, litt urolig, varm og full av bæsj :p
Men heldigvis sovnet han igjen (MEGET glad for det da jeg var hjemme fra senvakt kvart over midnatt!), og T kom inn til meg i 7-tiden. Herlig lat morgen. Så lat av T ble hjemme :D
Snart skal vi gå til bytikken og byen. Handle til baking og bursdagsgaver til to bursdager i morgen :D
Deilig med lat morgen.:) Koselig at T er hjemme, slik at mamsen får kose seg med begge gutta.♡
 
Deilig med lat morgen.:) Koselig at T er hjemme, slik at mamsen får kose seg med begge gutta.♡
Ja det er herlig :D
Koselig med bytur og!
Må se litt etter ullsokker til dem begge :)
 
God dag!
Vi har hatt ei litt urolig natt.. Det blei senere kveld på vesla i og med storgulpen i går. Hun sov til 04.30 og fikk mme av pappaen sin da. Som regel sovner hun igjen med en gang, men i natt ville hun ikke det, så jeg henta henne inn til oss. Heldigvis sovna hun fort og våkna 07.20, også blei hun henta av dm en time seinere.

Nå er det PEL-undervisning på planen, også blir det jobbing med forventninsnotat/arb.krav til praksisperiode. Litt uvant og tungt syns jeg, men det skal vel gå på et vis..:)
Ynskjer alle ein STRÅLANDE dag!:cool:
 
Enig med fruH, vi heier ut den gutten nå!;)
Hvil deg og bekkenet ditt, du. Gjør det mens du kan! :D Ha en fin dag, Anita!!

Hihi supert at du også heier :D
Takk for det, du også!:)
 
God dag!
Vi har hatt ei litt urolig natt.. Det blei senere kveld på vesla i og med storgulpen i går. Hun sov til 04.30 og fikk mme av pappaen sin da. Som regel sovner hun igjen med en gang, men i natt ville hun ikke det, så jeg henta henne inn til oss. Heldigvis sovna hun fort og våkna 07.20, også blei hun henta av dm en time seinere.

Nå er det PEL-undervisning på planen, også blir det jobbing med forventninsnotat/arb.krav til praksisperiode. Litt uvant og tungt syns jeg, men det skal vel gå på et vis..:)
Ynskjer alle ein STRÅLANDE dag!:cool:

Godt hun sovna igjen, så dere slapp å stå opp 4:30;) hvordan er stupmen hennes idag?
 
Godt hun sovna igjen, så dere slapp å stå opp 4:30;) hvordan er stupmen hennes idag?
Jah, jeg står ikke opp 4.30 om det ikke er nødvendig. Da ligger jeg heller i senga på trass. :p Bleieområdet var fortsatt sårt nå på morgenen, men vi hadde på litt potetmel og dm skulle gjøre det samme, så da tenker jeg at det går det seg til.:)
 
Jah, jeg står ikke opp 4.30 om det ikke er nødvendig. Da ligger jeg heller i senga på trass. :p Bleieområdet var fortsatt sårt nå på morgenen, men vi hadde på litt potetmel og dm skulle gjøre det samme, så da tenker jeg at det går det seg til.:)

Hehe du er som meg :p nekter å stå opp sååå tidlig :p
Det er nok bedre imårra, om dere skifter bleier oftere enn vanlig og strør på med potetmel og evt smører med noe ;)
 
Vi fikk noen knallgode sokker til Jenny av søstra mi. Ullvang med antiskli!! Anbefales på det sterkeste. :)
Vi prøvde de til T da han var mindre, men de var altfor stramme rundt ankelen...
Kjøpte noen sokker på en Janus-butikk vi har her =)
Liker best uten antigli jeg da, om de skal brukes ute i snøen og det er mye gummi under kan de bli litt kalde.
 
Jeg ble helt skutt etter bytur jeg :eek:
Måtte rekke buss kl 14 da kusinen til ungene kommer hit rett etter skolen og ville blitt stående alene om vi ikke rakk den bussen. Hun har ikke kommet enda da, så kanskje det hadde gått greit likevel :p
Men da ble det litt stress med alt vi måtte ordne, og en snart-5-åring som "skal bare" hele tiden :D
Men til slutt sovnet Lillebror i vognen også, han er nok litt i ulaget etter vaksine. Sover ute i vogna nå og skal få en god porsjon havregrøt når han våkner! Så tar vi andre litt taco senere =)
 
Vi prøvde de til T da han var mindre, men de var altfor stramme rundt ankelen...
Kjøpte noen sokker på en Janus-butikk vi har her =)
Liker best uten antigli jeg da, om de skal brukes ute i snøen og det er mye gummi under kan de bli litt kalde.

Seriøst? Det visste jeg ikke..har bare uten antiskli og det irriterte meg litt for de er så glatte, men da skal jeg slutte å irritere meg over de og heller ha andre sokker eller skinntøffler på inne ;-)
 
Seriøst? Det visste jeg ikke..har bare uten antiskli og det irriterte meg litt for de er så glatte, men da skal jeg slutte å irritere meg over de og heller ha andre sokker eller skinntøffler på inne ;-)
ALtså, det er jo ikke mye gymmi på de sokkene, MEN gummi leder kulde. Og er ungen litt kald av seg så blir det hvertfall ikke varmere med gummi under sokken. Hvor mye det utgjør vet jeg jo ikke da, men vi er så fornøyde med skinntøfler inne uansett, så da slipper vi å tenke på det ;)
 
ALtså, det er jo ikke mye gymmi på de sokkene, MEN gummi leder kulde. Og er ungen litt kald av seg så blir det hvertfall ikke varmere med gummi under sokken. Hvor mye det utgjør vet jeg jo ikke da, men vi er så fornøyde med skinntøfler inne uansett, så da slipper vi å tenke på det ;)
Jentungen til søs går i naturbarnehage og har alltid kun hatt ullsokker med antiskli under men likevel aldri vært plaget med å være kald på beina ;) så tror ikke man trem trenger å boikotte ullsokker med antiskli akkurat :p

*Surfer mobilt*
 
God ettermiddag!
Innom en kjapp tur før jeg begynner på middagen! Endelig helg etter ei hektisk uke! :D
Snuppelupp er sliten etter bhg og slapper av litt med drømmehagen mens jeg lager middag :)
God helg!
1381501646804.jpg

*Surfer mobilt*
 
Jentungen til søs går i naturbarnehage og har alltid kun hatt ullsokker med antiskli under men likevel aldri vært plaget med å være kald på beina ;) så tror ikke man trem trenger å boikotte ullsokker med antiskli akkurat :p

*Surfer mobilt*
Jeg har ikke akkurat sagt at jeg boikotter da, men at jeg foretrekker uten ;) Stor forskjell på det...
 
Endelig hjemme igjen :) Sliten jeg... hehe... blir godt å slappe av foran tven ikveld.ble så sent så orket ikke stå med middag. Tok hele pølser :p

Godt en gang iblant det også :)


Sent from my GT-I9300
 

Vedlegg

  • 1381504390190.jpg
    1381504390190.jpg
    61,1 KB · Visninger: 12
  • 1381504404833.jpg
    1381504404833.jpg
    84,5 KB · Visninger: 12
  • 1381504431242.jpg
    1381504431242.jpg
    60,1 KB · Visninger: 12
God ettermiddag!
Innom en kjapp tur før jeg begynner på middagen! Endelig helg etter ei hektisk uke! :D
Snuppelupp er sliten etter bhg og slapper av litt med drømmehagen mens jeg lager middag :)
God helg!
Vis vedlegget 34628

*Surfer mobilt*

Så søt hun er!
Skal nok bli godt med helg for alle sammen:) hvordan er formen deres?
 
Endelig hjemme igjen :) Sliten jeg... hehe... blir godt å slappe av foran tven ikveld.ble så sent så orket ikke stå med middag. Tok hele pølser :p

Godt en gang iblant det også :)


Sent from my GT-I9300

Herlige barn du har!:)
Tenker meg det er en som gleder seg til kvelden foran tv;):)
 
Barna og samboer er hjemme, og vi har fått spist middag, så nå er det å slappe litt av med varm kakao før det braker løs med kveldstell :)
Ble fiskekaker med poteter, gulrøtter, brokkoli, erter og brun saus til middag idag :)
 
Back
Topp