Fredag :)

Herlige barn du har!:)
Tenker meg det er en som gleder seg til kvelden foran tv;):)
Mina og fetteren i farta :) ikke Wael hehe...
Ja,nå er de lagt begge to,håper på en like god natt :)

Hva skal sere se på tv ikvels da? :)


Sent from my iPad <3
 
Hei jenter:)
Håper dere alle har hatt en flott dag:)
Jeg går fortsatt mye på do, men krampetakene har nesten blitt borte:) Neline ville så gjerne i bhgen idag, ingen feber, så vi lot henne få lov til og gå i bhgen idag:) Hu var kjempeglad for og være med de på tur:D
Jeg, mannen og Emmeth var innom europris en tur. Fikk kjøpt litt mat til fuglene;)
Idag har jeg fått vaska vinduer, rydda huset, støvsugd, hengt opp fuglefòr, hagen er rydda og klar for kong vinter:);)

Emmeth sov ikke så godt i natt, men kl 3 i natt klarte han ikke mer og sovna:)
Han plages veldig av 3 jeksler som er på vei. Så dentinox og paracet er saken!

Nå er alle småtrolla mine lagt og straks taco;)

Ha en fiiin kveld jenter:)

PS: En liten sak innpå secret;)
 
Mina og fetteren i farta :) ikke Wael hehe...
Ja,nå er de lagt begge to,håper på en like god natt :)

Hva skal sere se på tv ikvels da? :)


Sent from my iPad <3
Krysser fingrene for reprise av forrige natt hos dere.:)

Vesla vår sovna med en gang hun blei lagt, og det var deilig.. Hun har styra fælt ved legging den siste uka, så da setter vi stor pris på at det gikk så fint denne herrrrlige fredagskvelden.
Vi er late som bare det og skal steike oss en grandis snart. Og jeg skal kose meg med et glass brus til. ♡ Ellers blir det reprise av Ylvis på kassa, og kaaaaanskje en skvett rødvin.;)
 
Hei jenter:)
Håper dere alle har hatt en flott dag:)
Jeg går fortsatt mye på do, men krampetakene har nesten blitt borte:) Neline ville så gjerne i bhgen idag, ingen feber, så vi lot henne få lov til og gå i bhgen idag:) Hu var kjempeglad for og være med de på tur:D
Jeg, mannen og Emmeth var innom europris en tur. Fikk kjøpt litt mat til fuglene;)
Idag har jeg fått vaska vinduer, rydda huset, støvsugd, hengt opp fuglefòr, hagen er rydda og klar for kong vinter:);)

Emmeth sov ikke så godt i natt, men kl 3 i natt klarte han ikke mer og sovna:)
Han plages veldig av 3 jeksler som er på vei. Så dentinox og paracet er saken!

Nå er alle småtrolla mine lagt og straks taco;)

Ha en fiiin kveld jenter:)

PS: En liten sak innpå secret;)
Så mye du har gjort i dag da :D
 
Krysser fingrene for reprise av forrige natt hos dere.:)

Vesla vår sovna med en gang hun blei lagt, og det var deilig.. Hun har styra fælt ved legging den siste uka, så da setter vi stor pris på at det gikk så fint denne herrrrlige fredagskvelden.
Vi er late som bare det og skal steike oss en grandis snart. Og jeg skal kose meg med et glass brus til. ♡ Ellers blir det reprise av Ylvis på kassa, og kaaaaanskje en skvett rødvin.;)
Sovna fort minstemann her og. Jeg måtte dog sysselsette eldste med Lego mens han ventet, og nå blir han aldri ferdig :p
 
Så mye du har gjort i dag da :D

Åååh, skal si deg det var deilig og kune gjøre noe annet enn og ligge rett ut på sofaen:):):)
Takker og bukker for at jeg er "frisk som en fisk" ellers;):p

Hvordan har dagen din vært, søta? Sov Eskil godt i natt?:)
 
Mina og fetteren i farta :) ikke Wael hehe...
Ja,nå er de lagt begge to,håper på en like god natt :)

Hva skal sere se på tv ikvels da? :)


Sent from my iPad <3

Herlig med litt alenetid også:) Barn er det beste som fins i verden, men slitsomt til tider også:p

Vi ser på The Voice:D Du da?
 
Åååh, skal si deg det var deilig og kune gjøre noe annet enn og ligge rett ut på sofaen:):):)
Takker og bukker for at jeg er "frisk som en fisk" ellers;):p

Hvordan har dagen din vært, søta? Sov Eskil godt i natt?:)
Han har nok vært litt preget av gårsdagens vaksine, men det har gått greit :)
Var seig i dag da, og var våken til kl 14 før han duppet. Men sovnet ca kl 19 likevel :)
 
Han har nok vært litt preget av gårsdagens vaksine, men det har gått greit :)
Var seig i dag da, og var våken til kl 14 før han duppet. Men sovnet ca kl 19 likevel :)

Samma som Emmeth, nekta plent og sove inntil kl 14, men så greide han ikke mer og sov til 15.30;) Hvor lenge sov Eskil?:)
Så godt han sovna når kvelden kom fordet;) Virker som dere har fått kjempegode rutiner på sovinga nå?!:) Er så glad på deres vegne:)<3

Usj, vakseiner ekke noe særlig:( Hatt feber eller?
 
Mina og fetteren i farta :) ikke Wael hehe...
Ja,nå er de lagt begge to,håper på en like god natt :)

Hva skal sere se på tv ikvels da? :)


Sent from my iPad <3

åja:p men søte er begge dine uansett!;):)
Deilig å ha litt alenetid før man legger seg:) her er også begge i seng ;)
Håper virkelig dere får en god natt nå også!:)

Hmmm..akkurat nå står the voice på, men pleier ikke å følge med :p skulle vært cæsar og ylvis hverdag!
 
Hei jenter:)
Håper dere alle har hatt en flott dag:)
Jeg går fortsatt mye på do, men krampetakene har nesten blitt borte:) Neline ville så gjerne i bhgen idag, ingen feber, så vi lot henne få lov til og gå i bhgen idag:) Hu var kjempeglad for og være med de på tur:D
Jeg, mannen og Emmeth var innom europris en tur. Fikk kjøpt litt mat til fuglene;)
Idag har jeg fått vaska vinduer, rydda huset, støvsugd, hengt opp fuglefòr, hagen er rydda og klar for kong vinter:);)

Emmeth sov ikke så godt i natt, men kl 3 i natt klarte han ikke mer og sovna:)
Han plages veldig av 3 jeksler som er på vei. Så dentinox og paracet er saken!

Nå er alle småtrolla mine lagt og straks taco;)

Ha en fiiin kveld jenter:)

PS: En liten sak innpå secret;)

Så flink og effektiv du er! Ikke dårlig at du gjør såpass mye i heimen med dårlig mage ;) godt at smertene er bedre, hjelper en god del det!

Kjipt med disse tennene ja! Hva skulle man gjort uten smertestillende!:eek::p

Kos deg med taco! Digg..hehe..
 
Tent litt lys ute:) er så koselig:rolleyes:

☆★☆Tastedingsen☆★☆
 
Glemte jo bildet:D*doh*
1381513804435.jpg

☆★☆Tastedingsen☆★☆
 
Så flink og effektiv du er! Ikke dårlig at du gjør såpass mye i heimen med dårlig mage ;) godt at smertene er bedre, hjelper en god del det!

Kjipt med disse tennene ja! Hva skulle man gjort uten smertestillende!:eek::p

Kos deg med taco! Digg..hehe..

Takk takk:)
Skal si deg jeg er glad for at jeg er i bedre form:)
Yes, er så digg og faktisk kunne gjøre noe igjen:) Flotte greier med energi;)
Synes du er helt rråååå selv jeg, so får gjort alt det du gjør med 2 små, høygravid og bekkenløsning:eek:;) Flinka:D
Ja, herre min, aner ikke hva jeg skulle gjort uten paracet^¨:D;) Taco er skikkelig godt, så gleder meg til mat;)
 
Så søt hun er!
Skal nok bli godt med helg for alle sammen:) hvordan er formen deres?
Formen er fin her :) Hun er ennå snørrete, og hoster litt, men er sluttet med både nesedråper og hostesaft! :)

Enn du? Blir det fredagsbarn??? :D
 
Samma som Emmeth, nekta plent og sove inntil kl 14, men så greide han ikke mer og sov til 15.30;) Hvor lenge sov Eskil?:)
Så godt han sovna når kvelden kom fordet;) Virker som dere har fått kjempegode rutiner på sovinga nå?!:) Er så glad på deres vegne:)<3

Usj, vakseiner ekke noe særlig:( Hatt feber eller?
Ja, rutinene har vært på plass hele tiden, synes jeg. Men det mest utfordrende er å få i han nok mat på dagtid, slik at han ikke har behov for å spise hele natten :p :D
Han var litt varm natten som var og litt ugrei i humøret i dag, men ellers i fin form :D
 
Vi har hatt ettermiddagsbesøk av mommo og oldemor, og kosa oss med vaffler laget på rismelk :)
Hermine var utkjørt etter aaaltfor kort lur i bhg, noe som er det eneste problemet med bhg om dagen, og slokna innen kl 19. Nå er det tv og avslappings for foreldrene og absolutt ingen helgeplaner :D HERLIG!!!
...eller jo, mannen skal bytte til vinterdekk og jeg skal sette vinterdyne i voksiposen til snuppa i helga, er meldt -6 grader til uka :eek: :p
 
Så koselige bilder dere legger ut :) Her i huset er også lysene tent og er klar for å innta pizzaen :D
 
Back
Topp